Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Startet på House of Cards i går. Så to episoder. Var veldig mye å ta innover seg en mansdagskveld.

 

Jeg vet ikke helt om jeg fortstår agendaen til Francis/Frank. Er greia at han er sint fordi han ikke fikk utenriksministerposten og skal derfor styrte hele administrasjonen?

 

 

Skjønte heller ikke helt hvorfor det at utdannignsreformen lekket var en big deal.

 

edit: Det var kanskje en liten spoiler...

 

edit2: Jeg forstår heller ikke Robin Wrights rolle, annet enn å være en stor kjærring, men det blir vel kanskje mer klart etterhvert.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Masters of Sex er fett, anbefales!

 

Fantastisk serie. Endelig en rolle for Lizzy Caplan der hun ikke bare er den morsomme dama. Greit nok at dama er kjempemorsom og passer til komedie-roller, men hun har mye mer i seg annet enn å være bare en "komi-kvinne". Er også en serie som er konstant av alle disse prøver å løpe etter The Sopranos/Breaking Bad-seriene. Er litt lei anti-helt dramaer nå, og der er Masters of Sex en frisk pust.

 

En av de beste nye seriene i år i et ganske sterkt serieår når det kommer til nye serier uten tvil.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

 

 

Et stort hvis det blir til serie. Det er nesten ikke en uke eller måned uten at en film forsøkes å utvikles til en potensiell serie.

 

Var vist 20 prosjekter rundt blockbustere og andre filmer som ikke har blitt kjøpt opp på MIPCOM de siste 2 årene. Flere av de som ble kjøpt endte aldri opp som serie.

 

Gleder meg mer til Robert De Niro kommer til HBO enn en billig utgave av Limitless på ABC eller noe sånt.

 

Grei film dog.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

De Niro er den perfekte overtakeren til å ta over rollen til James Gandolfini ja.

 

Han er nesten den eneste rette, selv om Gandolfini kanskje også ville ha kanskje sett at Ray Liotta (som i likhet med De Niro var venn av han) ta over en rolle ment for han.

 

Lyst på å se originalen til Criminal Justice på nytt, sesong 1. Er så mange gode skuespillere og karakter i den. En serie og som lett kan settes til forskjellige land å gi mening.

Lenke til kommentar

Tomler opp for Rectify. Meget imponerende. Den var som forventet meget treg, men det gikk helt greit etterhvert som jeg kom inn i det. Det er uten tvil en serie som får i gang tankene ihvertfall. Også et meget godt innblikk i hvordan fengsel påvirker en person, og hvordan ting ikke er svart/hvitt når det kommer til uskyld. Veldig spent på hvor neste sesong går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...