Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok, men de har dratt ut det som i utgangspunktet fenget serien så altfor langt. Med så mye bedre krimdramaer akkurat nå så ville jeg ikke akkurat løpt til serien. Hvis du skal ha noe lettbeint drama så er det bedre heller å gå for serier som By Any Means (en mer seriøs utgave av Leverage fra folk bak Luther), The Blacklist, Person of Interest o.s.v.

 

EDIT: Ikke folk fra Luther, blandet By Any Means med en annen serie med Warren Brown.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg likte The Mentalist veldig godt frem til omtrent ett år eller to siden, etter farsen med Bradley Whitford. Nå virker det ikke som om serien helt vet hvor den skal, og de prøver bare å strekke det ut så lenge de kan (aka LOST-syndromet).

 

Jeg skal innrømme at jeg nå har ignorert de nyeste episodene fra høstens sesong.

Lenke til kommentar

Jeg likte The Mentalist veldig godt frem til omtrent ett år eller to siden, etter farsen med Bradley Whitford. Nå virker det ikke som om serien helt vet hvor den skal.

 

De skal visst reboote serien veldig mye framover, og de sier at vi skal få vite hvem Red John er før året er ferdig.

 

Har ikke sett noe særlig på serien ved unntak av noen episoder her og der siden sesongstarten etter Bradley Whitford var med. Det kunne vært gøy å sjekket ut hvordan The Mentalist ville vært uten Red John som et egentlig ganske slitsomt mysterium over det hele.

Lenke til kommentar

 

De skal visst reboote serien veldig mye framover, og de sier at vi skal få vite hvem Red John er før året er ferdig.

 

Har ikke sett noe særlig på serien ved unntak av noen episoder her og der siden sesongstarten etter Bradley Whitford var med. Det kunne vært gøy å sjekket ut hvordan The Mentalist ville vært uten Red John som et egentlig ganske slitsomt mysterium over det hele.

 

Det ville jo faktisk vært ganske interessant å få nøstet opp i noen av disse trådene som vanker rundt i serien nå.

Lenke til kommentar

 

Det ville jo faktisk vært ganske interessant å få nøstet opp i noen av disse trådene som vanker rundt i serien nå.

 

Enig. Red John er noe jeg har mislikt med serien, fordi det blitt utvannet. Alltid likt Simon Baker og Robin Tunney mye, enten sammen eller adskilt. Litt glad og for at Baker fant seg en fast tv-rolle etter hans forsøk i både The Guardian og Smith, som jeg likte begge to. Smith hadde egentlig en god cast, og savner sånne heist-serier som ikke er Leverage.

 

The Mentalist er kanskje ikke akkurat det beste av lettbeinte dramaserier, men måten de kan dra serien videre på uten både kollega-flørt og Red John involvert videre er litt lovende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...