Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Er det noen av dere som ser på det der masterchef norge kjendis versjonen? så litt på det i dag og likte det bedre enn de vanlige versjonen hvor det er vanlige folk som ikke er kjendiser med og de bare krangler hele tiden

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig sett ferdig Dexter. Synes slutten var helt grei, men

 

 

 

De kunne spart seg for siste scenen med lumberjack Dexter. Føltes litt som en cop-out slik at de kunne fortsette på en senere tidspunkt eventuelt. Kunne heller bare avsluttet når Dexter kjørte inn i stormen.

 

 

 

Så er par ting som irriterte meg i siste sesongen

 

 

 

1. Hvorfor i huleste endret ikke Hannah på utseende sitt? Klippet og farget håret f.eks. Helt ulogisk at dette ikke ble gjort.

 

2. Hvorfor MÅTTE de ta fly fra Miami airport? Kunne de ikke kastet seg i en bil, kjørt til en annen stat og dratt derfra? Hvorfor risikere å dra fra nærmeste flyplass når de VISSTE at de ble jaktet på av Elway? Håpløst

 

 

 

Glad for at serien er slutt nå. Sesong 1-4 holdt høyt nivå, så var det nedover etter det.

 

Neste prosjekt blir Breaking Bad eller Oz.

Lenke til kommentar

Har sett på Dexter den siste tiden. Det er som om en god del av de som sto bak sesong 1-4 følte de hadde oppnådd det de ønsket, og sluttet før sesong 5. Har begynt på sesong 6, og den virker i hvert fall mer lovende, med morsomme konflikter og flere drap. Men, hvis serien hadde sluttet med sesong 4, kanskje et par ekstra episoder, og endt med Dexter i den elektriske stolen mens han forteller oss at "tonight is the night", ville den vært blant tidenes beste. Problemet er vel at teamet trivdes for godt med å lage den (det merkes egentlig på skuespillet), samtidig som den tjente alt for mye penger.

Endret av Isbilen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva synes folket om Hello Ladies? Ser at serien har fått blanda kritikker, men jeg liker det ganske godt selv. Det er en del ting som bare virker alt for fjernt, så det ikke blir noe særlig morsomt, men den har virkelig noen høydepunkter innimellom som får meg til å le kraftig. Kommer til å følge den videre, uten tvil.

Lenke til kommentar

Jeg liker den bedre enn jeg trodde, og bedre enn Derek ihvertfall. Hovedpersonen er patetisk og gjør mye flaue ting akkurat som Hannah i Girls. Hello Ladies er flauhetshumor som fungerer for meg. Episode 2 var bedre enn episode 1 ihvertfall, uansett om Stuart (Stephen Merchant) var enda mer patetisk i episoden enn den første.

 

I alt er serien bedre å se på enn å se The Millers f. eks som har en så mye mer fantastisk cast i en ellers shitty sitcom. Føler skuespillerne passer til Hello Ladies, og det er litt sånn type HBO-serie som jeg har savnet etter Bored To Death spesielt. Ikke det at den er like herlig som Bored To Death var, men Hello Ladies er en grei komiserie jeg har tid til 8 halvtimer i året. Spent på å se hvor serien går hen.

Lenke til kommentar

Madeline Zima? Hun har da spilt sexy før hun.

 

Nope. Madeline Zima vet jeg godt hvem er på grunn av Californication og den flausen hun gjorde i Heroes. Hei, nå er karakterenes våres også kanskje homofile! Hilsen Tim Kring.

 

Det er Nicohelle Tom hun heter etter noe googling, den eldste datteren til Mr. Scheffield eller hva han het igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...