Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Synes egentlig The Bridge eller hva den heter var en svært pinlig affære)

 

 

Uenig. Den er kanskje ikke bedre enn originalen, men den er ganske god for å være en remake. Spesielt det som skjer over på Mexico-sida, med de forsvunnet/drepte jentene og Stephen Linder.

 

Modern Family, der har vi pinlig affære! Spesielt ettersom de skal ha spinoff av serien og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å si det sånn, er jeg glad flere ser hvor forbasket overvurdert den serien er. Den finnes ikke morsom (med unntak av et og annet øyeblikk fra Phil), og det er dårlig komisk dynamikk mellom karakterene. Fortjener virkelig ikke all den heder, ære og nominasjoner den har fått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror Maury har samme forhold til Modern Family som jeg har til Arrested Development og Parks & Recreation. :p

 

Vel, da har du tilstått faktafeil. Men i prinisppet god parallell.

 

Fordi jeg likte Modern Family en gang. Faktisk en del. Men hva det ble til spesielt mot slutten av sesong 2 er en komiserie som ikke prøver å gjøre noe. Det er produsenter som forventer at de kan mate seerne med det samme om og om igjen uten å prøve å gjøre noe som virkelig er nytt. Og hvis de prøver på noe nytt så er det et forsøk på å være skarp/edgy som ikke fungerer eller bare tåpelig.

 

Alle har forskjellig smak, og ting er subjektive. Alle har lov til å si sin mening. Jeg sier min, lev med det og ikke vær furtende på grunn av det. Vi trenger ikke det her folkens. Slutt å vær så negative med en gang noen sier en mening, enten det er meg, leverpostei eller bas. Spør heller om at man kan utdype ting, fremfor bare å kjøre fram det at negativ kritikk ikke er lov.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Anerkjenner at parallellen blir svakere i lys av at Maury en gang likte MF, men nå misliker det.

 

Jeg aldri likt AD og P&R, fordi det er umorsomt TV-søppel for elitister og pedanter som har skapt sin egen definisjon av intelligent "humor" fordi Monty Python ble for pop. :p

*brannfakkel*

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Jeg aldri likt AD og P&R, fordi det er umorsomt TV-søppel for elitister og pedanter som har skapt sin egen definisjon av intelligent "humor" fordi Monty Python ble for pop. :p

 

 

Haha, jeg er helt uenig i at det er umorsomt TV-søppel, men elsker at du syns det, og jeg tror nok at argumentene dine treffer nok av mål :D For ordens skyld, siden du liker masse god tv (imo), gidder du nevne noen komedier som er pågående og faller i god jord hos deg?

 

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg genuint liker noen komedier som er pågående nå, det siste jeg knyttet meg til var Scrubs, men der kunne det være varierende kvalitet også (selv om jeg synes de avsluttet godt; det finnes ingen sesong 9). Det dukker opp ting nå og da, men de siste årene synes jeg det har vært litt tamt med komedier. Jeg ser jo på How I Met Your Mother, men det er noen sesonger siden jeg lo av det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...