Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er ikkje overraska. Har sett litt av serien, og har ikkje heilt sett at den er så god som mange hevder. (Tenkjer altså ikkje på sesong 3 her, men frå starten av.)

Hmmm... Denne konklusjonen din har eg litt vansker med å forstå. Basert på at du ikke har likt serien like godt som mange andre så er du ikke overrasket over at en som har likt de to første sesongene godt synest at sesong 3 er en nedtur?

 

Deep....

Lenke til kommentar

Hmmm... Denne konklusjonen din har eg litt vansker med å forstå. Basert på at du ikke har likt serien like godt som mange andre så er du ikke overrasket over at en som har likt de to første sesongene godt synest at sesong 3 er en nedtur?

 

Deep....

 

Eller at dei endeleg har skjønt at serien ikkje er spesielt god. Hugser eg såg dei første episodane av Grey's Anatomy då den kom. Herregud, så elendig. Og humra for meg sjølv nokre år seinare då folk maste om "Grey's er blitt så dårlig i det siste!".

Lenke til kommentar

 

Eller at dei endeleg har skjønt at serien ikkje er spesielt god. Hugser eg såg dei første episodane av Grey's Anatomy då den kom. Herregud, så elendig. Og humra for meg sjølv nokre år seinare då folk maste om "Grey's er blitt så dårlig i det siste!".

 

Serien var konge i første sesongen. Du kan jo gjerne være uenig i det, men at serier har kvalitetstap er jo ikke engang uvanlig.

Lenke til kommentar

Hvordan utvikler Justified seg? Snart ferdig med s1, og er godt fornøyd sålangt.

 

Til å bli en av de absolutt beste dramaseriene på tv-skjermen nå. Seriøst sesong 4 er fantastisk. Skrivingen er gylden. Timothy Olyphant. Jere Burns. Patton Oswalt. Jim Beaver. Andre Deadwood-folk. Walton Goggins. Slanger. Folk i fjellene. Hillbillys. Limehouse.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale det straight up, men det er god underholdning og James Spader er fun. Er nok for øyeblikket for min del, siden jeg er veldig stor fan av Spader fra tidligere. Men serien sliter med resten av karakterene som ikke er gjesteskuespillere. Det gjør ikke ting bedre at han tømmerstokken fra Homeland er med (Diego lkattenhoff).

Prøver å like hun hovedama, men jeg klarer det liksom ikke helt. Og parykken hennes hjelper ikke mye, den er veldig distraherende spesielt i de første episodene. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...