Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh, du kan ikke være så veldig enig med den komplette lista Maury. Jeg mener, House bedre skrevet enn Louie og Band of Brothers? Selv savner jeg spesielt Deadwood sin vakre prosa på topp 20. Hva i huleste gjør Modern Family så langt oppe? Wæh, jeg har ikke samme smak som WGA, det er helt sikkert.

 

Jeg er enig i topp 3, og egentlig helt grei topp 10. Men jeg har nok en helt annen mening. Bare fordi jeg poster en link gjør meg ikke enig i hva det sies. :)

 

Dette er egentlig en av grunnene til at jeg hater topplister og prisnominasjoner og sånt. Jeg er nesten alltid uenig.

Lenke til kommentar

Det utviklet seg veldig mye. Kanskje for mye, og på en rotete måte. Sesong 1 og sesong 6 er jo nesten 2 ulike serier. Men ble fremdeles veldig underholdt av alle sesongene. Var kanskje litt mer forberedt på det enn de som fulgte serien mens den holdt på. Eneste jeg syntes var dumt var at den ikke avsluttet skikkelig. Flere løse tråder som man ikke fikk svar på.

Lenke til kommentar

Ok, hvordan er Hannibal? Har ikke sett et sekund, men sett noen her skrive noen positive ord om det fra tid til annen. Men på andre forum har jeg kun sett negativ feedback, så blir litt nysgjerrig.

 

Jeg liker Hannibal godt, har sett de 10 første episodene og Mads Mikkelsen spiller bra, men jeg likte ikke at "Will Graham" blir så kokkelimonke og manipulert etter hvert. Men det er kanskje derfor jeg liker den, fordi jeg ikke liker alt som skjer. Blir vel ikke fornøyd om jeg alltid får det som jeg vil.

 

Den WGA listen som ble postet på siden før er jo helt tåpelig, er jo helt bak mål å sammenligne simpsons, i love lucy og m*a*s*h med sopranos og mad men. Det blir jo som å sammenligne sjokoladepudding og bløtkake med biff og fiskegrateng.

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hannibal er finfin, men det er ikke veldig "hannibal" over det, men det er jo greit. Minner mer om Dexter, dystrere dexter. Skulle ønske det var mer Hannibal og mindre Will Graham. Mads Mikkelsen som,Hannibal er suverent.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Den WGA listen som ble postet på siden før er jo helt tåpelig, er jo helt bak mål å sammenligne simpsons, i love lucy og m*a*s*h med sopranos og mad men. Det blir jo som å sammenligne sjokoladepudding og bløtkake med biff og fiskegrateng.

Nå er ikke akkurat biff og fiskegrateng i samme liga heller spør du meg.

Lenke til kommentar

Tips til en serie med episoder på 20-30 min? Gjerne komedie/humor. Så hele sesongen til Legit i går, lenge siden jeg har kost meg så mye med en serie.

 

Ellers har sett:

Girls, Park and Rec, The Office, AD, BMS, Entourage, HIMYM, How to Make It In America, Louie, The League, The Inbetweeners.

 

Edit:

Så har jeg Community, Curb Your Enthusiasm og It's Always Sunny liggende på eksterndisken. Hvilke av disse er best/morsomst?

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...