Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

En av tv-historiens viktigste tv-skuespillere trenger ikke å bli husket på den måten du nevner Elvis. Husk han for en tv-rolle som åpnet for mye av dagens beste tv-underholdning fra Vic Mackey til Don Draper og Walter White.

 

Så du er ikke Sopranos-fan men foretrekker hans andre roller......forstår ikke helt hva du mener ;)

 

Jeg går ut fra du mener å huske hvordan han levde i stedet for å huske hvordan han døde ?

Lenke til kommentar

Originalen til Criminal Justice er fantastisk, spesielt sesong 1. Sesong 2 har jeg ikke sett, men det er ikke nødvendig da det følger nye karakterer og

 

Gandolfini var en god fit for rollen som den veldig shabby advokaten fra originalen i den amerikanske utgaven. Min favoritt på serien ved unntak av Ben Wihshaw fra The Hour/Skyfall. Var en veldig kul rolle å se nå for tiden hvor alle advokater er enten supergeniale eller playboys på tv-skjermen.

 

Det var jo veldig synd. På tide å sjekke ut mer av hva han har gjort enn Sopranos

 

Cinema Verite var god film fra HBO. Hans rolle i Killing Them Softly kunne gjort den filmen bedre hvis den var litt større. Birollen hans i In The Thick Of It-filmen In The Loop var ganske grei.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Originalen til Criminal Justice er fantastisk, spesielt sesong 1. Sesong 2 har jeg ikke sett, men det er ikke nødvendig da det følger nye karakterer og

 

 

Jeg som har sett S2 kan følge opp her. S2 er definitivt svakere enn S1, men langtifra dårlig eller kjedelig. Det var likevel hovedpersonen som gjorde veldig mye av S1 til et mesterverk.

 

Kanskje jeg skal se det opp igjen snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...