Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått sett et par serier og sånt framover.

 

Orange is The New Black likte jeg egentlig, spent hva andre folk kommer til å si om den. Litt som en komisk variant av Oz i Weeds-stil. Litt mer nakenhet enn jeg forventa fra Netflix, ettersom de har vært litt mellow på det.

 

Ray Donovan hadde en god pilot, var litt skeptisk til serien i starten men likte å ha folk som Liev Schreiber, Jon Voigt og Elliot Gould i samme serie.

 

Graceland var litt bedre enn forventa, ettersom det kom fra fyren bak White Collar. Første episode er vel ute nå. Ble vel kanskje også lagt ut for en måned siden.

 

True Blood sin sesongstart var passe meh, og jeg vet ikke om jeg gidder den serien der i år. Eneste som frister er Arliss Howard (som var en favorittene mine på Rubicon) og litt å se Robert Patrick på tv-skjermen igjen, men that`s it.

 

Ikke fått sjekket ut screeneren på Falling Skeis sesong 3 (men jeg sparer vel på det til jeg får episoden i bedre kvalitet). Får vel også The Bridge-screenere snart. Gleder meg til dem.

Lenke til kommentar

Middelmådig, men positivt middelmådig.

 

Family Tree der snakk vi bra ny komiserie som prøver å gjøre så mye forskjellig på en måte det fungerer bra. Fra rørende til hysterisk morsomt. Typisk at HBO Nordic ikke har den på sin tjeneste, tiltross for at det er en halvt HBO og halvt BBC-serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...