Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Da har jeg ordnet meg Hulu Plus og Amazon Instant Video-kontoer, i tillegg til at jeg har amerikansk netflix.

Blir et lite eksperiment for å se om det går an å klare seg med bare streamingtjenester.

 

Er det noen andre her inne som abonnerer på Hulu eller Amazon? Førsteinntrykkene av Hulu er at det er mye nytt der, men ekstremt få serier som har et komplett bibliotek. Ofte er det bare 5-6 episoder av en serie, men de er til gjengjeld helt nye virker det som.

 

Husker det var noen av dere som linket til en side/tjeneste man kunne bruke for å sjekke hva som er tilgjengelig til enhver tid på tvers av plattformene. Noen som har linken?

 

Bump?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=BACfDE5K3pI

 

Spent på hvordan Crossing Lines blir, om det er litt mer avansert enn Criminal Minds-Europa. William Fichtner (diskutabelt det beste med Prison Break), Donald Sutherland og Tom Wlaschiha (Game of Thrones) i rollene med en haug av andre europeiske skuespillere.

 

Kult å se at tv-bransjen også endrer seg og går i nye trender, ikke bare filmbransjen som startet det med at europeiske filmer kan bli mer kommersielle utenfor for landegrensene med å bytte ut morsmålet med engelsk istedenfor. Ser jo hvor stor suksess Transporter ble.

 

Ser også at svenskene skal gjøre det med folk fra Solsidan som vil samarbeide med Amy Poehler fra Parks And Recreation.

 

FFS netflix. Loader hvert minutt på AD

 

Da må du kanskje sitte på en litt jalla-linje, for jeg hører at det bare har vært solid as a rock. Gikk helt fint for meg.

Lenke til kommentar

Det forteller litt om hvordan serie AD er. Mye detaljer, og ikke humor som blir slått inn i hue ditt med et balltre liksom.

 

Synes castingen av en yngre Barry var glimrende. Så fant jeg ut via Buzzfeed at det var Max Winkler, sønnen til Harry Winkler som spiller Barry. Det var egentlig favoritten min av de returnerende birollene/gjesteskuespillerne fra de forrige sesongene. Fonzie har veldig bra komisk timing synes jeg.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sesong 4 er egentlig bedre enn den første synes jeg.

 

Sorry, men John Lithgow killa alt annet på showet inntil da. Og er fremdeles den beste sesongen synes jeg. Bare fordi sesong 1 var den første sesongen gjør det ikke nødvendigvis best. Jada, den første sesongen til The Sopranos og Breaking Bad var begge bra, men det er de etterfølgende sesongene som tar kaka.

 

Stemningen var ikke like spennende og intens i sesong 1 som den var i sesong 4. Det og Lithgow sin overraskelse som en helt annen rolle enn det han var kjent for blåste vekk the big bad i sesong 1, og alle andre sesonger for den skyld.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Bare fordi sesong 1 var den første sesongen gjør det ikke nødvendigvis best.

True. Men det er ikke derfor jeg likte den best.

Jeg har 1, 2 og 4 som favoritter i den rekkefølgen.

Doakes og Ice Truck K. var bare fantastisk.

Den mørke dystre atmosfæren sammen med fantastisk musikk, og det at man sitter å nesten "heier" på en seriemorder.

Mye av denne atmosfæren føler jeg forsvinner sammen med karakterutviklingen av Dexter.

Det blir lagt vekt på litt for mye annet, og plutselig så blir det litt som Walking Dead i sesong 2 hvor man har persondrama.

Det tar seg betraktelig opp igjen i sesong 4, men det er ikke av samme kaliber som sesong 1 og 2.

Men det er min mening, og ingen trenger å være enige ;]

Lenke til kommentar

Sesong 4 er egentlig bedre enn den første synes jeg.

 

Sorry, men John Lithgow killa alt annet på showet inntil da. Og er fremdeles den beste sesongen synes jeg. Bare fordi sesong 1 var den første sesongen gjør det ikke nødvendigvis best. Jada, den første sesongen til The Sopranos og Breaking Bad var begge bra, men det er de etterfølgende sesongene som tar kaka.

 

Stemningen var ikke like spennende og intens i sesong 1 som den var i sesong 4. Det og Lithgow sin overraskelse som en helt annen rolle enn det han var kjent for blåste vekk the big bad i sesong 1, og alle andre sesonger for den skyld.

 

Sopranos syns jeg var best fra og med sesong 2 og utover. Den siste sesongensitter jeg og ser på av og til, og den syns jeg er tyngre å se på .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=LAg-WhT2i4w

 

J-Lo skapte furore i går i U.K.......forbanna tull , det ble jo sendt kl 22 og var ikke mer dristig enn Baywatch eller noe (så henne i Stockholm i fjor , hun er så pen live at det blir direkte latterlig , lol)

 

Det er jo ingenting i forhold til Madonna som kom toppløs til motevisning en gang i tida , *det* var over kanten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...