Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Sesongstarten til sesong 3 The Killing var grei, men fremdeles noe rusk. Virker som produsentene vil ihvertfall prøve å lære av tidligere feil. Peter Saarsgaard gjør en god karakter, og nye casen er mye mer spennende enn Rosie Larsen-saken. Men fremdeles The Killing, og har sine problemer.

 

Hele sesong 2 slippes på Netflix her i Norge på lørdag. Sesongstarten av sesong 3 slippes allerede 3. juni også på Netflix som er dagen etter episoden er vist i USA. Som er positivt.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hannibal er skikkelig meh. Høy sett-det-før-faktor, et lass med dølle karakterer som er prikk like et lass med andre karakterer fra andre serier og masse middelmådige og bedritne skuespillerprestasjoner.

 

Mads Mikkelsen er veldig fet og Hannibal er en jævlig fet karakter, også er den en del fet gore og bruk av blod. Men der stopper det egentlig.

 

Hugh Dancy og Hettienne Park er så dårige at jeg blir direkte kvalm. Dårligste skuespillerprestasjonene jeg har sett på TV siden jeg så noen episoder av Hotel Cæsar for 10+ år siden. Hjelper heller ikke at begge karakterne er utrolig kjedelige og uinteressante.

 

 

Skal se ferdig sesongen, men det blir nok med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye det kostet å lage den siste episoden i Spartacus? Tenker i utgangspunktet på det store slaget som jeg synes var godt laget.

 

Andre serier som jeg skulle tro hadde større budsjett har jo virkelig skuffet når det kommer til store slag. (Ja, jeg ser på deg Game of Thrones)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye det kostet å lage den siste episoden i Spartacus? Tenker i utgangspunktet på det store slaget som jeg synes var godt laget.

 

Andre serier som jeg skulle tro hadde større budsjett har jo virkelig skuffet når det kommer til store slag. (Ja, jeg ser på deg Game of Thrones)

 

Green screen yo.

Lenke til kommentar

Enig i dette her fra brukeren 'noyoureadumpster' på /r/arresteddevelopment

 

I feel like this new season is misunderstood. Everyone forgets that when it was on air it was abruptly cancelled and they had to quickly glue together an ending. This killed the whole Bluth story that is near and dear to most AD fans. Now, when it was renewed, the season had to start from scratch. There was no continuation because the original story was killed, thus creating confusion for fans watching the first episodes of S4. There is a lot of explanation and dialogue that happens but once you get through those first few episodes there still is that quality AD writing that was present from previous seasons. I think this will pave the way to a hilarious season 5... and a movie? That being said I still love S4 and the quality of the old AD is still there.
Lenke til kommentar

A amuse-bouche, Hannibal fornyet for en ny sesong neste år.

 

Et virkelig fengslende drama som har mye kvalitet i seg som Hannibal er vanskelig å holde i live på nettverkskanaler, spesielt når kristne fjols fjerner serien fra to stater i USA.

 

13-episoders sesong 2 er ikke noe å bekymre seg over, da serieskaper Bryan Fuller vil ha det.

Endret av Maury
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var litt feil, men den er fjernet fra de lokale NBC-kanalene i Salt Lake City (kjedelig by om du spør meg), og jeg mener jeg leste en annen by enn Salt Lake i forrige uke.

 

Men de lokale tv-stasjonen til en kanal, f. eks NBC sin i Salt Lake City sendes utover store deler av staten (Utah). Så det blir så og si at serien er fjernet fra delstaten Utah ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...