Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parks and Recreation virker fett. Sett et par episoder og liker det jeg har sett så langt. Får håpe sesong to lever opp til forventingene... :)

 

Gled deg, jeg syntes sesong en var den svakeste så blir det bedre og bedre etter man blir mer kjent med karakterene.

Andy var irriterende i sesong 1 men ble en favoritt etter hvert.

Lenke til kommentar

Det var kjapt.

 

En teaser, i andre ord.

 

Kommer i starten av 2014. Virker fett. Michelle Monaghan, Kevin Dunn (som er herlig både i Luck og Veep tidligere på HBO) og et par folk fra The Wire er med. Spent på hvordan miniserien vil fokusere på noe som varer i 17år på 8 episoder. Blir serien fornya så er det ny sak og nye hovedskuespillere neste sesong.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ble alergisk mot Dexter etter sesong tre. Jeg greide faktisk ikke å fullføre en episode på under 3-4 timer fordi det var så stusselig. Hadde et lass med pauser i hver episode fordi stusseligheten nådde et punkt jeg ikke trodde fantes.

 

Håper for din del at du stoppet å se på Dexter hvis du syntes det var så dårlig. Selv gledet jeg meg veldig til siste sesong og håper den blir bra. :)

Lenke til kommentar

For dere med VPN som kan se amerikansk innhold på youtube så har Showtime-sluppet piloten av Ray Donovan. Fikk min screener av piloten tidligere denne måneden, lovende serie synes jeg. Mellom god og bra pilot, men ikke så fullt bra pilot med mye potensiale.

 

http://www.youtube.c...d&v=UCjXhhJ7avk

 

EDIT: Finnes vel også på ymse fiskebukter (if you catch my drift)

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg ble ikke sjokkert i grunn , tenkte overvekt med en gang (akkurat som med f.eks Undertakers manager Paul Bearer aka Bill Moody , han var jo grossalt overvektig slutten 90s og selv om han gikk ned i vekt så innhentet det han & han døde før han ble 60. Macho Man Savage hadde oxo noen ekstra kilo da han døde)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...