Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Memorial Weekend. Seertallene for episoden som ble sendt forrige sesong den uka var så dårlige. Så de hopper over den.

 

 

Er på episode 11 så langt av Arrested Development. Merker jeg ikke lo så mye av de første episodene, men spesielt etter episode 3 tok det seg opp. Ganske kult å se at de har fått så mange tilbake, utenom Bluth-familien liksom. Andy Ritcher dukker jo opp i nesten hver annen episode.

 

Utrolig at folk ikke fatter det Pro Trial Version-opplegget. En genial detalj.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var vel allerede i første episode? Lo smått av den delen, men ellers var det litt merkelig. Synes Michael er overkant dummere enn vanlig. Men Tobias og Gob er fremdeles top-notch, Herlig å høre skrikingen til Lucille når Gene Parmesan kommer inn.

 

Veldig merkelig å se Tommy Tune i Arrested Development.

Lenke til kommentar

Den allerede komplekse serien slet litt i starten, når de prøver å binde sammen hva som har skjedd de siste årene samtidig som de kjører nye plot i sanntid. Alle de gamle spøkene skal inn, samtidig som nye lages. Satt ikke helt med en gang, men etter 2-3 eps løsnet det skikkelig for meg.

 

(Pro Trials-greiene er vel det George Michael driver å utvikler, eller er jeg helt på villspor? Forøvrig hysterisk gøy med den Conan biten).

Lenke til kommentar

 

 

Elsker Modern Family, og ingen kan hindre meg i det :)

Haters gonna hate, synes serien holder et generelt høyt nivå uansett. Skal ikke si at humoren er den mest avanserte i verden, men det er en koselig og morsom serie dere går glipp av.

 

Enig!

 

Hva var det egentlig som var så morsomt i S04E23? Jeg så den etter å ha lest posten din, og liker selv serien. Jeg synes likevel ikke noe spesielt om episoden, og satt og ventet på gullkornet uten at det kom.

 

Er den delen hvor sjefen sjøl kommer inn i huset med det dyret men blir nektet av kona..

 

 

Er Sherlock verdt å se?

Lenke til kommentar

Riget, Borgen og Broen er det beste nordiske lagd av serier. Alle 3 bedre enn Forbrydelsen for min del.

 

 

Ikke noe problemer med streamingen enda en gang med Netflix. It's been solid as a rock for me. Eneste måten jeg ser noe problemer kan skje med Netflix sin streaming er hvis Game of Thrones plutselig slippes på tjenesten rett etter sendt på HBO (noe som aldri vil skje).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...