Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesong 3 den svakest? Da har du ikke sett sesong 6 ihvertfall, oh gawd for en crappy sesong. Og jeg likte både Colin Hanks og Castillo greit til godt før sesongen kom.

Den er sett. Var ikke den beste, men ikke den dårligste heller. Men så er ikke jeg allergisk mot alt som heter religion heller.

Lenke til kommentar

Den er sett. Var ikke den beste, men ikke den dårligste heller. Men så er ikke jeg allergisk mot alt som heter religion heller.

 

Jeg elsker tematikken med religiøst motiverte drap, men det ble en veldig dårlig sesong. Synes fremdeles sesong tre er den dårligste, men det kan jo også være pga det jeg nevner her.

Lenke til kommentar

Cutman er allergisk mot Dexter. Sesong tre er helt grei, men også seriens svakeste. Men hvem vet hva du kommer til å synes om den.

 

Jeg ble alergisk mot Dexter etter sesong tre. Jeg greide faktisk ikke å fullføre en episode på under 3-4 timer fordi det var så stusselig. Hadde et lass med pauser i hver episode fordi stusseligheten nådde et punkt jeg ikke trodde fantes.

Lenke til kommentar

Jeg elsker tematikken med religiøst motiverte drap, men det ble en veldig dårlig sesong. Synes fremdeles sesong tre er den dårligste, men det kan jo også være pga det jeg nevner her.

Åja, bare opplevd mange som slakter sesongen med en gang pga det. Men er som sagt enig i at den ikke er av de beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...