Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 6.11.2023 at 1:35 AM, Jotun said:

At eg ikke har begynt på for all mankind før nå er det beste som har skjedd. 

For nå kan eg kose meg i timesvis! For en fantastisk serie. Sålangt hvertfall! Snart ferdig med sesong 2!🤩

Som en som heller ikke har fått surra seg til å begynne på den serien enda, så gleder det meg å høre.

 

For de av dere som har sansen for Bosch så er sesong 2 av spin-off'en Bosch Legacy ute nå (Amazon Prime). Ukentlige episoder, men dem to siste kommer nå på fredag (10 nov). Av typisk politi-serier, så syntes jeg den her er (nesten) oppe på nivå med The Wire.

Endret av Wheeljack
  • Liker 2
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Kjøleskap said:

Pussig hvordan serier har gått fra å holde på altfor lenge til å sjelden få mer enn 2-3 sesonger, som nå tilsvarer én sesong på den tida. En mellomting hadde vært fint.

Ja, har nesten sluttet å se på nye serier nå. Liker egentlig ikke så korte serier. 

Savner serier med ukens monster/sak/ting stil også. I sci-fi, fantasy eller supernatural. Tidligere var det for mye, nå er det ingenting.

Lurer på å se Fringe, Eureka og Warehouse 13 igjen, men sett de flere ganger tidligere, lyst på noe nytt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takker for innspill vedrørende SAMCRO! :) 

Godt i gang med sesong 1, men mulig jeg runder av etter første sesong. Får se. Liker det, men vet ikke om jeg liker det godt nok. 

Avsluttet forøvrig Lost-prosjektet mitt for noen uker tilbake. Kom meg utrolig nok gjennom hele serien fra A til Å. Fortsatt en strålende serie for min del, men begynte vel å gå nedover etter sesong 4 og jeg tror fortsatt ikke jeg liker særlig godt slutten. Men liker karakterene og mystikken og greier å se diverse mangler gjennom fingrene. 

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (På 6.11.2023 den 10:35 PM):

https://www.dagbladet.no/kjendis/skjonner-at-dette-er-skuffende/80456509

Slapp av, ingen er skuffa over dette med tanke på hvor hysterisk krise det forrige forsøket på å gjenopplive denne serien var.

Jeg ga sesong 1 en sjans for litt siden, men det har virkelig ikke tålt tidens tann. Jeg husker at kvaliteten falt som en stein etter sesong 1, så ingen grunn til å se mer en noen episoder. 

 

Men jeg må faktisk gi skryt til Loki. Serie avslutning var veldig bra. Fikk ting til å dette på plass. Kostymer og konsepter er noe av det bedre som finnes. Jeg har ikke vært noe fan av historien, men den kom seg mot slutten. Bærer litt preg av at de brått har bestemt seg for at de skal endre kursen til hele Marvel universet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...