Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HBO MAX: 

 A collection of departing shows will find a new home on third-party free ad-supported streaming (FAST) services, none of which have been announced. This counts for all seasons of Westworld, The Nevers, Finding Magic Mike, The Time Traveler’s Wife, Raised by Wolves, Legendary, and FBOY Island.

However, HBO Max originals that are leaving like Gordita Chronicles, The Garcias, Love Life, Made for Love, and Minx are currently not confirmed with new homes. 

De skal visstnok fjerne alle seriene nevnt her fra HBO MAX. Da begynner det virkelig å bli skralt. Lurer på hvor dårlig det står til der over dammen. Begrunnelsen er visstnok at de må betale penger til skaperen for å ha de tilgjengelig på tjenesten sin.
 

 

Endret av Sjørøver
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (På 7.12.2022 den 15.48):

Har noen sett Sarpsborg serien. Kids in Crime?

Jeg har bodd i Sarpsborg selv, og kjenner mange som minner om serien...

Beste jeg har sett på lang tid! Minner veldig mye om hvordan folk var på den tiden der, selv om jeg bodde andre steder. Alle scenene med Oftebro og Storhøi er stor underholdning 😂

Savner det litt, dette er tiden før sosial media og folk ga mer faen

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (1 time siden):

Beste jeg har sett på lang tid! Minner veldig mye om hvordan folk var på den tiden der, selv om jeg bodde andre steder. Alle scenene med Oftebro og Storhøi er stor underholdning 😂

Savner det litt, dette er tiden før sosial media og folk ga mer faen

Jeg så den nettopp selv. Underholdende nok, men som vestlending og lang utenfor slike miljø kjente jeg meg ikke igjen akkurat. 89-modell selv, men oppvokst på bygda på Vestlandet var det ikke særlig relaterbart. Oppsummert: underholdende serie uansett :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

To episoder inn i Kids in Crime, liker den godt. Er selv oppvokst på bygda uten et sånt ekstremt nivå av diverse som vises i serien, men syns likevel den er veldig gjenkjennbar på mange måter. De har gjort en formidabel jobb med den, musikken, hvordan den ser ut, hvordan folk prater. Meget autentisk, og jeg ble dratt rett tilbake til tidlig 2000-tall.

Også cred til skuespillerne, mange ukjente fjes også som gjør en veldig god jobb. 

Lenke til kommentar
Nevnarion skrev (3 timer siden):

To episoder inn i Kids in Crime, liker den godt. Er selv oppvokst på bygda uten et sånt ekstremt nivå av diverse som vises i serien, men syns likevel den er veldig gjenkjennbar på mange måter. De har gjort en formidabel jobb med den, musikken, hvordan den ser ut, hvordan folk prater. Meget autentisk, og jeg ble dratt rett tilbake til tidlig 2000-tall.

Også cred til skuespillerne, mange ukjente fjes også som gjør en veldig god jobb. 

Den bygger på ekte hendelser også.

Og det er så spot on på personene hvordan de er og oppfører seg også...

Så sykt tragisk morsomt at hun dama...

 

Drømte om et streit liv med stjælt Bunad og greier i Australia, men drømmen som streit dame med Bunad på 17.mai ble knust og Bunaden ble brent med en sigg og en lighter

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
On 12/15/2022 at 10:23 AM, thomassit0 said:

Finnes det forresten en side eller app hvor man kan enkelt se når nye episoder legges ut og når en (eventuell) ny sesong starter opp? 

Eks at jeg kan legge inn at jeg følger med på Andor, House of the Dragon og TLOU, og at jeg da kan veldig lett se at serie A slipper på mandager, B slipper på onsdager mens C slipper på fredager, og at sesong 2 starter opp den XX.XX på <Streamingtjeneste X>

Vet at man kan se noe av dette på IMDB men jeg tenkte mer på en enklere tjeneste hvor man kan legge inn hva man ser på og få opp en oversikt. 

Har brukt My Episodes i en årrekke:

 

image.png.71674ca59d46d63ce98dc2b60ad944d6.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 12/17/2022 at 8:15 AM, Dubious said:

Dahmer, det skjer jo ingenting i serien.

Så ferdig episode 1, så skippet jeg litt i episode 2 fordi det var tilbakeblikk, og episode 3 ga jeg opp.
Skjer det noe i det hele tatt i serien?  Som faktisk handler om det han har gjort...

Tror ikke den serien er noe for deg hvis du føler du må skippe rundt.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...