Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Comma Chameleon skrev (26 minutter siden):

Gikk på en binge de siste 3 dagene, sjeldent jeg gjør det for tiden. Så begge sesongene som er ute av Slow Horses. Herlig serie! Gary Oldman er genial som vanlig, men resten leverer også. Anbefales!

Er jo gøy når man finner serier som er såpass gøye at man ikke klarer å stoppe! 

Har selv drevet å sett Killing Eve de siste dagene men har ikke vært fult så giret. Har sett sesong 1 - 2 (usikker på sesong 3) før så ble et gjensyn med de første sesongene.

Ble forresten litt irritert over at sesong 6 av Justified ikke er på Amazon Prime.. Hva er greia med å ikke ha siste sesong av serien når man alt har de 5 andre sesongene der.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (12 timer siden):

Er jo gøy når man finner serier som er såpass gøye at man ikke klarer å stoppe! 

Har selv drevet å sett Killing Eve de siste dagene men har ikke vært fult så giret. Har sett sesong 1 - 2 (usikker på sesong 3) før så ble et gjensyn med de første sesongene.

Ble forresten litt irritert over at sesong 6 av Justified ikke er på Amazon Prime.. Hva er greia med å ikke ha siste sesong av serien når man alt har de 5 andre sesongene der.. 

Tror du må sjekke på nytt igjen, sesong 6 ligger der. Ser på det nå, min tredje gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
ChopperRead skrev (1 time siden):

Tror du må sjekke på nytt igjen, sesong 6 ligger der. Ser på det nå, min tredje gang.

Se der ja! Nå har de vist fått rettighetene til å vise den sesongen igjen ja. Var ikke lenge siden jeg sjekket og da sto det at det var utilgjengelig. 

Får se denne sesongen på ny etter jeg blir ferdig med Killing Eve. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (16 timer siden):

Se der ja! Nå har de vist fått rettighetene til å vise den sesongen igjen ja. Var ikke lenge siden jeg sjekket og da sto det at det var utilgjengelig. 

Får se denne sesongen på ny etter jeg blir ferdig med Killing Eve. 

Om noen kan si litt kort i spoiler hva Justified season 6 handler om? Usikker på om jeg har sett den.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Wheeljack skrev (1 time siden):

Det som er så feil med Justified S6 er Sam Elliott uten bart.

Stemmer. De skal prøve å robbe han. Begynte å huske når du nevner han 😅

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Theo343 skrev (48 minutter siden):

HBO har blitt helt ræva. Første jeg sa opp etter at White Lotus (som jeg likte godt) var ferdig.

Og verre skal jeg bli med denne sammenslåingen av discovery..

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (3 timer siden):

https://www.filmweb.no/streamingguide/artikkel/1507085

 

SkyShowtime kjøper mange av seriene HBO fjernet. 

 

Theo343 skrev (57 minutter siden):

HBO har blitt helt ræva. Første jeg sa opp etter at White Lotus (som jeg likte godt) var ferdig.

 

Omnia vincit amor skrev (9 minutter siden):

Og verre skal jeg bli med denne sammenslåingen av discovery..

Skal man tro artikkelen @Sjørøver deler kan det virke som ting ordner seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
ilpostino skrev (1 minutt siden):

Skal man tro artikkelen @Sjørøver deler kan det virke som ting ordner seg.

At Showtime kjøper det opp er ikke det jeg er mest opptatt over men heller hvordan tjenesten til HBO MAX kommer til å se ut etterhvert som det blir omgjort til MAX. Det blir rett og slett spennende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...