Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea....

 

 

Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet..

 

Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen....

 

Den strøm greia amerikanske serien med de døde som stod opp igjen var veldig bra i forhåld,, the Returned? Det er også en serie jeg ikke har sett ferdig... Men den var bra...

 

Men Tyske Dark njet...

 

 

Lurer på om jeg skal gi Black Sails en sjangse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.audible.com/pd/History/The-Story-of-Medieval-England-From-King-Arthur-to-the-Tudor-Conquest-Audiobook/B00DGBC6Y8

 

Glimrende foredragsholder. Dessverre har hun bare dette og et minikurs om 1066 tilgjengelig. (Som jeg hørte på samtidig, derfor jeg trodde det var over 20 timer.)

Virker interessant, men $41,95 er hakket stift, selv om det er 19 timer - sier jeg som er temmelig glad i middelalder generelt og deler av engelsk middelalder spesielt. 

Lenke til kommentar

Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea....

 

 

Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet..

 

Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen....

 

 

Hvorfor i alle dager ser du med engelsk dub? For å ta igjen på tyskerne for at de er kjent for å dubbe det meste innenlands? Og i tillegg avskrive en serie basert på én episode? :p

 

Lykke til med Black Sails med den holdningen :wee:

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea....

 

 

Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet..

 

Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen....

 

Den strøm greia amerikanske serien med de døde som stod opp igjen var veldig bra i forhåld,, the Returned? Det er også en serie jeg ikke har sett ferdig... Men den var bra...

 

Men Tyske Dark njet...

 

 

Lurer på om jeg skal gi Black Sails en sjangse...

Problemet kan være at du så den dubbete versjonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bare 2 lange filmepisoder her tror jeg... I Svea....

 

 

Dark har jeg sett en episode av, engelsk dubbet..

 

Fy det kjedeligste jeg noengang har sett, og klarte ikke følge med på noe av handlingen....

 

Den strøm greia amerikanske serien med de døde som stod opp igjen var veldig bra i forhåld,, the Returned? Det er også en serie jeg ikke har sett ferdig... Men den var bra...

 

Men Tyske Dark njet...

 

 

Lurer på om jeg skal gi Black Sails en sjangse...

Problemet kan være at du så den dubbete versjonen?

Vel Dark... Kona er filippinsk og leser dårlig undertekster, så da blir det som regel engelsk språklig..

 

Ellers så tar jeg igjen for krigen!! Neida, jeg synes jo Derrick var stas på Tysk...

 

Så skylder på kona...

Lenke til kommentar

Jeg har flere søsken, vet ikke om de er på diskusjon.no, så i teorien er det mulig, ja. Har for øvrig aldri vært borti den brukeren.

 

På et vis så misunner jeg dere som klarer å la seg underholde av billige fantasy-serier. Jeg blir altfor ofte skuffet. Sist gang var med Stranger Things, den er jo full av billige jump scares of klisjéer.

 

Edit: Jeg setter ting litt på spissen her, men jeg er faktisk seriøs.

Endret av Vulpes Vulpes
Lenke til kommentar

Nå høres jeg kanskje litt i overkant negativ ut, det finnes mange serier jeg mener er gode også.

 

Noen gode kvalitetsserier:

 

Mindhunter

Homeland

Breaking Bad

Prison Break (minus siste sesong)

Manhunt: Unabomber

Narcos

 

Listen er lang. Det triste er bare at listen med dårlige serier er 10x lengre...

 

Edit: Selvsagt er dette bare min mening, men jeg tror jeg også har lov til å ytre den. :)

Endret av Vulpes Vulpes
Lenke til kommentar

Jeg har flere søsken, vet ikke om de er på diskusjon.no, så i teorien er det mulig, ja. Har for øvrig aldri vært borti den brukeren.

 

På et vis så misunner jeg dere som klarer å la seg underholde av billige fantasy-serier. Jeg blir altfor ofte skuffet. Sist gang var med Stranger Things, den er jo full av billige jump scares of klisjéer.

 

Edit: Jeg setter ting litt på spissen her, men jeg er faktisk seriøs.

Jeg tror det er lettere å lage bra billige realistiske krim som Broen, Derrick!! Og The Killing, enn GOT, Stranger things etc...

 

Stranger Things er ikke klisje, og bare en som ikke har opplevd 80 tallet kan ha så håpløs mening.

 

Nerder og 80 tallsnostalgi er så realistisk som er mulig, minner litt om E.T.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...