Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Yo, eksperter og vise menn.

I følge nettet kan man velge sone på ps4 for avspilling av dvd.

Men andre på nettet sier man ikke kan dette lengre.

Og noen andre igjen sier at man fremdeles kan det, men bare på noen modeller.

 

Hva er sannheten?

Min ps4 pro ble kjøpt i tidlig i år.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil slå et slag for A Certain Justice fra 2014, med Cung Le og Dolph Lundgren. Den har en elendig rating på 4.4 på IMDB, men jeg synes faktisk dette er en solid actionfilm av det harde og usentimentale slaget, og den minner meg mye om actionfilmene fra 80-tallet. Om noe synes jeg faktisk filmen er for kort, for det er mange interessante karakterer her som kunne vært utbrodert mye mer. Dolph Lundgren ser forøvrig kulere ut enn han har gjort i noen annen film, med langt hår og fu manchu-bart.

 

Yo, eksperter og vise menn.
I følge nettet kan man velge sone på ps4 for avspilling av dvd.
Men andre på nettet sier man ikke kan dette lengre.
Og noen andre igjen sier at man fremdeles kan det, men bare på noen modeller.

Hva er sannheten?
Min ps4 pro ble kjøpt i tidlig i år.

 

Jeg trodde også det var mulig, men fant ut at det var det ikke. Jeg knotet lenge med dette fordi jeg hadde kjøpt en sona A bluray i den tro at det var mulig.

Lenke til kommentar
Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
Lenke til kommentar

Big Showdown in Little Tokyo (1991) på nytt. Antageligvis Dolph Lundgrens beste film, dog skal det sies at sammenligningsgrunnlaget ikke er det beste. Ønsker man cheesy 80-talls action med masse vold, pupper, tørre one-linere og yellow peril-rasisme så er denne perfekt. Cary-Hiroyuki Tagawa var mannen som på denne tiden spikret rollen som den onde asiat og jeg tror fortsatt ikke jeg har sett en skuespiller som klarer å fremstå mer usympatisk.

Lenke til kommentar

Hvor mange Spiderman-filmer finnes egentlig??? :) 

 

Jeg har tidligere kun sett den første i nyere tid med Toby Maquire og synes huske det var en forglemmelig film. Det samme med oppfølgeren. Men det virker som det har kommet en hel haug med andre siden den gang.

 

I går så jeg Spiderman Homecoming og synes det var en ganske så fornøyelig film. Litt mer barnlig (noe jeg ser har vekket harme hos enkelte på imdb hvor filmen stort sett blir anmeldt med enten 1/10 eller 10/10) enn den første.

Lenke til kommentar

Tom Holland er den beste Spiderman til nå. Har fungert både i egne filmer og som en del av andre filmer (Civil War og de to siste Avengers-filmene).

Helt enig! Skal sies at jeg har et spesielt forhold til de første med Toby Maguire siden jeg var passe ung når de kom ut, men tar man av nostalgi-brillene så er Tom Holland klart bedre.
Lenke til kommentar

Haha, wtf? Med eller uten maske? Hvis uten, stop doing weed, seriously.  :wee:

 

Jeg elsker Spider-Man. Tom Holland er bra, selv om jeg har likt alle skuespillerne. Så ble de to andre oftere sine roller ødelagt på grunn av regien og manuset. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...