Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Sæbø er basically stand-in for Russland. 

 

Utvalget på stedet er nok ganske likt Russland. De har to butikker i sentrum, en Nær Butikken og en Joker (så praktisk talt to Joker-butikker). Om ikke det gjør Sæbø som et perfekt stand-in for Russland, så vet ikke jeg.  :wee:

 

Ligger en video der hun stjerna var innom den Joker butikken. Vet ikke om jeg har hørt om hun før, kan ikke være så stor stjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Er du ironisk nå , ScarJo er veldig kjent faktisk (med unntak hvis du bor i en hule i ingenmannsland eller langt ut i jungeln)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nei, har faktske ikke lagt merke til hun. Sjekket filmene, og eneste film der jeg har sett tror jeg er Iron man 2. Husker den knapt.

På watchlisten min (som består nå av 1567 titler) er hvertfall 3 av de øverst på den. Men jeg er sånn til de grader på etterskudd. Kommer til å bruke hundrevis av år på å kome gjennom den lista, som bare øker og øker.

post-12139-0-73798800-1559197818_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, har faktske ikke lagt merke til hun. Sjekket filmene, og eneste film der jeg har sett tror jeg er Iron man 2. Husker den knapt.

 

På watchlisten min (som består nå av 1567 titler) er hvertfall 3 av de øverst på den. Men jeg er sånn til de grader på etterskudd. Kommer til å bruke hundrevis av år på å kome gjennom den lista, som bare øker og øker.

 

attachicon.giflista.jpg

 

Jeg også trodde du var ironisk. Hun er jo en av de mest kjente kvinnelige skuespilleren vi har i dag - synes hun er fantastisk  :)

Lenke til kommentar

Er ingen spesielt stor fan av Scarlett Johansson selv, men synes hun er glimrende i både Ghost World og Lost in Translation. Og Chef, men der har hun en litt mindre rolle. Kanonfilmer!

 

Synes det er helt sykt å ikke vite hvem Scarlett Johansson er. Jobber med 3. trinn og av et kull på 85-ish elever vil jeg anta at rundt 30-35 av de vet hvem hun er, og kan nevne minst 2 filmer hun har spilt i. Og de er 8 og 9 år gamle. 

Lenke til kommentar

Jeg har merket en tendens til at det er populært blant en del filmsnobber å mislike Scarlett Johansson for tiden. Jeg har hatt det litt i bakhodet når jeg har sett filmer med henne, men jeg finner virkelig ikke noe spesielt å utsette på henne som skuespillerinne. Jeg synes også hun gjorde en god jobb i den forhatte rollen som Kusanagi i Ghost in the Shell.

Lenke til kommentar

Er jo uten tvil en solid skuespillerinne. Men er litt skuffet over filmene hun har valgt å spille i, har liksom gått for det "safe" og blockbuster. Siste virkelig store rolleprestasjonen må man jo helt tilbake til 2013 (Under the skin). Ser man f.eks på Natalie Portman fra samme generasjon har hun en mye mer interessant filmografi.

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=jv9ZUOWbrG0

 

 

 

For en magisk trailer! Den voiceoveren er helt rå. Haha! Er jo over snittet stor fan av Noboru Iguchi og en del av de andre som har spilt en stor rolle i "the new wave of Japanese splatter movies", så jeg greier ikke å gjøre annet enn å glede meg til og få sett denne sammen med noen øl i kveld. Forventer meg 90 minutter med barnslig humor, absurde ideer og ville effekter.

Lenke til kommentar

Robert Pattinson is Batman!

 

En av de mer hardtarbeidende unge skuespillerne i Hollywood. 

 

Pattinson har jeg likt mer eller mindre godt i filmer som The Rover, The Lost City of Z, Comsmopolis og Good Time.

 

Jeg er spent på Batman uten Zack Snyder og Ben Affleck. Virker som at direksjonen er mer sånn i stilen til Arkham-spillene rundt Batman, så spent på det.  

Lenke til kommentar

Hva legger du i ordet filmsnobb? Synes det er mer interessant enn diskusjonen rundt Scarlett Johansson.

 

Nå bruker jeg ikke det ordet i fullt alvor så jeg tror ikke det er så interessant å definere det, men det er en tendens innenfor alle fandoms at de som er virkelig inne i det og har en del kunnskap ser ned på det som er mest populært blant folk flest og det pleier å utvikle seg en del uskrevne regler for hva som er moteriktig og ikke. Eksempelvis tror jeg du stiller deg laglig til for hugg om film er en av dine store interesser i livet og du sier Scarlott Johansson er din favorittskuespillerinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tipper hadde man spurt folk på gata i USA hvem som er mest kjent for tida av ScarJo eller Madonna så hadde nok flere klart å identifisere ScarJo enn Madonna , det er min teori i allefall , he he

 

Har ikke sett så mange filmer med ScarJo bortsett fra LiT med Bill Murray

 

Liker ikke Portman , hun virker utakknemlig både for karrieren og sine fans

 

Liker ikke Steven Seagal heller , da ser jeg heller en orntlig kung fu fra 70s , SS er heller ikke snill mot sine fans (referanse LFCC hvor han knapp gadd snakke med folk , holdt øyne igjen på bilder etc)

 

Chevy Chase likeså dog innrømmer jeg syns han er litt festlig

 

Eddie Murphy var et rasshøl mot Thomas Giertsen , ville ikke snakke med han osv , dette var i forbindelse med Shrek

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at Toy Story 4 ikke slippes i Norge før sånn seint ut i starten av september (premiere 21. juni i USA), så hadde dette vært en ganske stor Kenau Reeves måned. Han har en liten rolle i Toy Story 4 som en Evel Knievel-aktig karakter, så har vi John Wick 3, og en birolle i filmen Always Be My Maybe på Netflix.

 

 

Litt meh kino-sommer fram til Once Upon A Time In Hollywood, bortsett fra en uke hvor både Stuber (Bautista og Nanjani Kumail), Midsommar (nye filmen til regissøren av Hereditary), og franske Transit kommer.

Lenke til kommentar

Ja, har sett en del sexploitation, nazisploitation, blacksploitation og forskjellige grindhouse-greier fra 70-tallet.

 

Jeg kjøpte en haug av dette da play.com i Nygata stengte og de solgte unna masse DVDer for ingenting. Det meste var forferdelig dårlig og jeg solgte alt sammen etter at jeg flyttet for et par år siden. Jeg trodde jeg skulle slite med å få solgt disse filmene, men omtrent så fort jeg hadde lagt ut filmene for salg så var det en fyr som ringte meg og ville kjøpe alt. Møtte en eldre kar med en puddel på en parkeringsplass og overrakte ham to bæreposer med sexploitation-filmer.

 

Det jeg sparte på var noen av fantasy-filmene til Roger Corman. Jeg skal ikke påstå at de er gode, men jammen er de morsomme å se på.

Lenke til kommentar

Er en sucker for sånn ca. alt som kan kategoriseres som grindhouse, inkludert nazisploitation og blacksploitation. Spesielt sistnevnte er det noe av det kuleste jeg vet om. Finnes et hav av eksepsjonelt kule blacksploitationfilmer. Vilt funky greier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...