Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Batman V Superman får en 4/10 hos meg. Tar man det som er bra med filmen blir den sikkert under et kvarter lang. Ganske skuffende, da Henry Cavill er perfekt som Superman men aldri får filmen han fortjener. Batfleck er også bra, men bryr meg ikke like mye da vi fikk en fantastisk trilogi fra Nolan. Så Dark Knight og Dark Knight Rises her om dagen for sikkert tredje eller fjerde gang. Fantastiske filmer, og da med Dark Knight som den klart beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Kunne aldri skjedd i dag med google osv , han bløffet seg til rollen ("jeg har gjort filmer i Tyskland og Russland , bla bla bla")

 

Byen han kommer fra har litt mindre beboere enn Harstad dvs 24k.....var visst ikke mye å finne på der så de fikk tida til å gå med å slåss (får litt assosiasjoner til Croc Dundee , ha ha)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Er skeptisk, men har blitt veldig imponert over Mike Flanagans filmer til nå så ser absolutt frem til Doctor Sleep. Absentia, Hush, Ouija: Origin of Evil og The Haunting of Hill House er jo helt fantastiske verk, og jeg ser ikke noen grunn til at han ikke skal greie å treffe blink nok en gang.

Lenke til kommentar

Spent om mange drar å ser Ad Astra på grunn av simpelt Brad Pitt in Space. Føler mange kommer til å forvente seg Interstellar, når det tross alt er en film av mannen bak Two Lovers og Little Odessa, og dermed ser forbi det som i det minste alle burde se fungere svært bra med filmen.

 

Enda ikke helt sikker hva jeg synes om filmen etter pressevisningen i helgen, men Pitt gjør en så bra rolle i filmen at han burde få Oscar-nominasjon. Følte egentlig Lost City of Z var en bedre film helhetlig av James Gray, mens Brad Pitt gruser i Ad Astra når det kommer til skuespillet at de fleste som ser filmen burde bli enig i det, uansett hva de mener om filmen i seg selv.

 

 

https://variety.com/2019/film/reviews/toronto-fia-beautiful-day-in-the-neighborhood-review-tom-hanks-1203327404/

 

Hanks til tross , tror den vil floppe utenfor US , ingen vet hva det er for noe

Utenfor topp 5 første uka på norske kinoer f. eks? 

 

Personlig fra mitt ståsted så mener jeg at om at hvis en film tjener mer enn sitt budsjett, så er det ikke en flopp. Og en film som det så burde den klare å komme inn på topp 5 første uka, kanskje topp 3. Enkelte kaller jo filmer som gjør det bra på kino, men med elendig anmeldelser/omdømme for en flopp også her.

 

De fleste Tom Hanks-filmer har ikke gjort det bra utenfor Toy Story når det kommer til kinogjengere de siste åra i selv USA. Tom Hanks er liksom ikke en skuespiller som spiller i filmer som gjør store kinotall worldwide heller, og de siste filmene hans som så vidt har bikka 200M USD er den siste Dan Brown-filmen og Sully-filmen hans. 

 

Tror Beautiful Day in The Neighborhood ikke trenger kjennskap til Mr. Rogers for at folk kan få interesse for å se filmen utenfor USA. The Post trodde mange ikke ville gå over sånn i noe særlig mer enn noe i overkant av 100M USD med worldwide tall, men likevel kunne den filmen sikkert nådd 200M USD om 20th hadde promotert den bedre internasjonalt når den endte opp på nesten 180M USD. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...