Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ment å komme i år mener jeg, men så hey så ville filmstudioet lage en litt mer generisk zombie-film istedenfor.

 

Synd, for World War Z kunne blitt bra film, om det ble gjort i likhet med boka. Filmen har gode skuespillere i birollene som Bryan Cranston, James Badge Dale og David Morse og. Hvis de ikke er kutta ut nå med alt omgjøringene.

Lenke til kommentar

Horror var best fra 1920-1929, også kommer 30-tallet rett etter der. Horror var generelt best fra 1920-1979, og selv om det kom jævlig mye gull på 80-tallet nådde det liksom ikke opp til årene fra 1920-1979. Ikke i nærheten en gang.

Er kanskje enig i det du skriver, men så klart ble det laget flere gode filmer på 60 år, enn hva de klarte på ti år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis jeg likte både Saw og Saw II veldig godt, tror dere jeg vil like de neste? Husker å ha hørt at alle utenom 1 og 2 var dårlige.

Den første filmen er vel den eneste jeg ville trekt fram som en god film alene. Derimot liker jeg alle filmene, og måten de følger en rød tråd. Kunne til tider vært som én lang film. Ikke noe banesprengende, men fin underholdning. Beste i sin sjanger/målgruppe vil jeg si, med Hostel rett bak.

Lenke til kommentar

Yo, filmspesialister.

 

Jeg har en oppgave i særemne som jeg skal gjøre rede for adaptasjonen av Hodejegerne, og jeg trenger nemlig hjelp fra dere. Jeg hadde satt pris på hvis dere kunne hjelpe meg litt.

Hva er sjangerkjennetegnene for krim/thriller i film?

Jeg er sikker på at Hodejegerne må være det mest populære særemnet for tiden. Jeg tror 5 stykker i klassen min på 20 elever valgte den.

 

Men les her.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...