Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker revenge delen av rape-revenge filmer :)

 

Ingen som fikk "revenge" her, nei. Slutten var relativt dårlig.

 

 

Ender bare med at begge to blir drept. Når en film bygger og bygger på at det er en som kjemper for livet, og slutter bare med at hun dør på en meningsløs måte, da ender jeg bare med å gå fra filmen forbanna.

 

 

Honey Power: Å jo. Jeg kan like sånne filmer også, så lenge de får en saftig hevn. Nå har jeg ikke sett Funny Games, though.

Endret av dobster
Lenke til kommentar

Video: Ridley Scott’s I Am Legend Test Footage

 

http://www.bleedingc...d-test-footage/

 

Fy faen! Kjipt at de heller valgte døll og stygg CGI fremfor dette, for med dette hadde filmen blitt 654654256465146514561464156146541 ganger fetere. Trist.

 

Aff! Synd de ikke gikk for dette istedet. Som du og Banksy påpeker dro dette filmen draastisk ned. Litt synd.

 

Likte forsåvidt ikke slutten der Will dør. Selv om de fikk fram et poeng, og det hadde en mening, så ble det helt feil. Slutten (Som ikke var på kino) der han rømte med jenta og ungen var den beste i mitt hode. Når han først finner løsningen, og han kan være med å redde verden. Hvorfor skal han ofre seg da?

 

Lenke til kommentar

Det er det ikke. FIlmen var populær på kino, og folk likte den nok til å betale for den. Sikkert noen som da også var villige til å gå inn på IMDB å stemme selv. Dessuten kan jo filmstudioene lett manipulere/skaffe stemmer på filmene sine, noe som de oftest gjør i forkant av en premiere på en storfilm/storsatsing.

 

IMDB er virkelig ikke stedet man burde gå for å få for å få opplyst om bra filmer. Det er så mye tull på den sida som folk ikke er klar over.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

IMDb er absolutt en kjempegod side, det eneste for meg som er minus er at man ikke kan stole på ratingene siden alle kan rare der. Smak er gjerne subjektivt. Hadde vært tøft om ratingene der var gjennomsnitt av anerkjente anmeldere.

 

Er Eden Lake og The Last House on the Left skumle? Ser de er delvis skrekk av sjanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...