Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny Star Wars på vei? http://www.aftenpost...15-7032429.html

 

Edit: Hadde håpet at det bare var tull, men sakset fra BBC:

"

In a statement announcing the purchase, Disney said it planned to release new film Star Wars Episode 7 in 2015.

That will be followed by Episodes 8 and 9 and then one new movie every two or three years, the company said."

 

Disney av alle. Blir vel en Star Wars musical.

Lenke til kommentar

Hva var egentlig så galt med de nye Star Wars filmene i det hele tatt? Jeg var 12 år når de kom, så jeg elsket de fra dag én.

 

Jeg likte "The Phantom Menace" da den kom selv. Men nå som jeg er mye eldre ser jeg det jeg mener George Lucas gjorde feil ved den og de to neste filmene.

 

 

Det som er flott er at George Lucas ikke er med lenger. Han gikk jo over streken etter hvert. Noen tør å påstå at det skjedde allerede ved Return of the Jedi på 80-tallet. Etter prequels har de fleste et bilde av Star Wars som noe som "en gang var bra, men som ble ødelagt til slutt". Ved å gi nytt blod til franchisen kan vi forhåpentligvis få en "en gang var bra, ble ødelagt av Lucas for noen år tilbake, men det nye var veldig kult".

 

 

Poenget her er ikke Disney, men hvem som tar over den neste trilogien. J.J. Abrams, Brad Bird og Joss Whedon ser jeg på som kandidater for folk som kan bringe nytt blod til prosjektet og få det til.

Lenke til kommentar

Morbid spørsmål angående Grizzly Man:

 

 

Det sies jo i filmen at lydtapen hvor Timothy og Amy blir drept av en grizzlybjørn ikke er lekket ut. Jeg finner haugevis av lydklipp som utgir seg for å være ekte, men ingen av dem er like, så jeg tviler egentlig på at noen av dem er det. Noen som vet om det faktisk er mulig å finne lydklippet på nettet?

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Morbid spørsmål angående Grizzly Man:

 

 

Det sies jo i filmen at lydtapen hvor Timothy og Amy blir drept av en grizzlybjørn ikke er lekket ut. Jeg finner haugevis av lydklipp som utgir seg for å være ekte, men ingen av dem er like, så jeg tviler egentlig på at noen av dem er det. Noen som vet om det faktisk er mulig å finne lydklippet på nettet?

 

 

Tror ikke det er mulig, filmen ble vel ødelagt?

Lenke til kommentar

Det der er noe av det dummeste jeg vet om. Selvfølgelig trenger man ikke å se dem, men man velger å se de fordi man er nyskjerrig, og allerede en stor fan. Det er faktisk ikke så vanskelig å forstå.

 

Man måtte ikke se de 101000 filmene som kom av Halloween, Friday the 13th eller Nightmare On Elm Street heller, men man valgte å se de fordi man er en stor fan av den første filmene i seriene og vil se alt, og lever i håpet om at man skal kunne bli overrasket, selv om man ikke tror at man vil bli det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...