Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det er Halloween i dag, endte vi opp med å se to filmer, Nazis at the Center of the Earth og Drag Me To Hell. Den første var skuffende dårlig. For selv til tross for UFOer og robot-Hitler tok den seg selv altfor seriøst, og var aldri tydelig på å være morsom på sin egen bekostning. Den var den type film hvor du ler litt her og der fordi det som skjer i filmen er så utrolig dumt og dårlig gjennomført, men ble aldri noen Braindead. Drag Me To Hell har jeg sett noen ganger før, men var fortsatt like herlig.

 

Men neida, kompisen min mente at Drag Me var noe av det dårligste han hadde sett i sitt liv da "den var altfor seriøs, og prøvde å være så mye mer enn hva den var" imens Nazis at the Center var en kjempemorsom film fordi den var så tydelig en parodi.

 

Huh.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Siden det er Halloween i dag, endte vi opp med å se to filmer, Nazis at the Center of the Earth og Drag Me To Hell. Den første var skuffende dårlig. For selv til tross for UFOer og robot-Hitler tok den seg selv altfor seriøst, og var aldri tydelig på å være morsom på sin egen bekostning. Den var den type film hvor du ler litt her og der fordi det som skjer i filmen er så utrolig dumt og dårlig gjennomført, men ble aldri noen Braindead. Drag Me To Hell har jeg sett noen ganger før, men var fortsatt like herlig.

 

Men neida, kompisen min mente at Drag Me var noe av det dårligste han hadde sett i sitt liv da "den var altfor seriøs, og prøvde å være så mye mer enn hva den var" imens Nazis at the Center var en kjempemorsom film fordi den var så tydelig en parodi.

 

Huh.

 

Jeg er enig med han i at Drag Me to Hell er ræv. Nazis at the Center of the Earth har jeg ikke sett enda.

Lenke til kommentar

Morbid spørsmål angående Grizzly Man:

 

 

Det sies jo i filmen at lydtapen hvor Timothy og Amy blir drept av en grizzlybjørn ikke er lekket ut. Jeg finner haugevis av lydklipp som utgir seg for å være ekte, men ingen av dem er like, så jeg tviler egentlig på at noen av dem er det. Noen som vet om det faktisk er mulig å finne lydklippet på nettet?

 

Tviler ekstremt sterkt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...