Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så slitsomt med folk som ikke har gi/motta-timingen inne ... Når jeg skal gi deg veksel, IKKE hold fram hånda før jeg er klar med pengene, OK? På samme måte er det ingen grunn til å stå der og vifte med sedler og mynter før jeg er klar til å ta imot. Du er kanskje ikke en utålmodig nevrotisk tulling i virkeligheten, men det ser faen meg sånn ut der du står og stresser.

 

Noen burde holdt kurs i dette.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Heilage

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og

2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma.

og 3: takker for tipsene :)

 

Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre.

 

Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten :(

 

Skrivefeil og mer tekst :)

9500760[/snapback]

 

Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre.

 

Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig.

9503981[/snapback]

Det er bra å få respons. Har du tips til hvordan jeg kan gå frem for å resize bilder uten å registrere meg på en eller annen tjeneste?

 

Takk for respons. Jeg ser nå at responsen din var ment mer positiv enn det jeg skjønte. Jeg ref. til ditt innlegg "Det suger allikevel å se på bilder som er 3000x2000 pixler med kameraopptikk som langt ifra takler det"

 

Hvilken størrelse er ifølge deg en god størrelse å resize bildene i ?

Lenke til kommentar
Heilage

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og

2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma.

og 3: takker for tipsene :)

 

Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre.

 

Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten :(

 

Skrivefeil og mer tekst :)

9500760[/snapback]

 

Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre.

 

Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig.

9503981[/snapback]

Det er bra å få respons. Har du tips til hvordan jeg kan gå frem for å resize bilder uten å registrere meg på en eller annen tjeneste?

 

Takk for respons. Jeg ser nå at responsen din var ment mer positiv enn det jeg skjønte. Jeg ref. til ditt innlegg "Det suger allikevel å se på bilder som er 3000x2000 pixler med kameraopptikk som langt ifra takler det"

 

Hvilken størrelse er ifølge deg en god størrelse å resize bildene i ?

9523690[/snapback]

 

Det var ingenting negativt ment i responsen min nei. :)

 

En fin og gratis metode er: Image Resizer som du finner litt nedover på listen. Den gjør at du kan høyreklikke på bildet og justere størrelsen ved hjelp av menyen som kommer opp.

 

Forøvrig vil jeg si at 1000 piksler på lengste kant er mer enn nok for visning på web.

Lenke til kommentar

Irriterte meg at det var et islag over hele bilen i morres, og alt jeg hadde tilgjengelig å skrape vinduene med var en cdplate. I tillegg var det kaldt, og jeg var trøtt. Jeg forventet ikke is så tidlig på året, så je gmå vel bare kjøpe en isskrape i dag.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...