Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterrer meg over at ukene er så travle... Får ikke tid til noe annet enn skole, lekser og trening. F.eks. slutter 3, minst 1 time med lekser (i tillegg må du øve til prøver), og så skal jeg på trening kl. 4.

 

Og at det er 3 tentamener neste uke - Matte, engelsk og Norsk (nynorsk OG bokmål i én tentamen).

9531180[/snapback]

Sliter med det samme. Slutter på skolen halv fire, så må jeg lage middag, trening klokka fem, så kommer lekser og prøvelesing i tillegg. Hektisk.

Lenke til kommentar

Da jeg satt på bussen her om dagen, var bussen proppfull. Så kom en fyllik på bussen og den eneste ledige plassen var ved siden av meg.

Så da satt jeg i en sky av kraftig alkohol dunst, og måtte høre på rablingene hans. "HI HI HI...hallelejua.....HIHIHI....herre jesus....HIHIHOHO" innemellom jesus snakket snudde han mot meg, øynene blunket veldig sakte og usynkront *peker på ei jente i setet foran* "hu der skal jeg knulle". Og finalen kom når han skulle av bussen. Da mistet han buksa og "moona" hele bussen :lol: Da holdt jeg på å dø av latter.

Lenke til kommentar

Jeg irriterrer meg litt over mattebøkene mine... De skal absolutt være så politisk korrekte, at de har en haug med muslimske navn. Hva skjedde med Per, Pål og Lise? De er blitt byttet ut med Rashimadud, Muahmmed og andre. Greit nok at de setter inn noen kjente, men å sette inn laange og vanskelige navn, slik at man må kikke i matteboka bokstav for bokstav for å stave rett, så er det å gå over streken...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Politisk korrekte lærebøker er kule. Onde tunger påstår jo at det eneste som sjekkes når de "kvalitetssjekker" lærebøker er om det er 50/50 gutter og jenter i oppgavene. Om alle jentene i økonomiboken går med underskudd/går konkurs og alle gutta klarer seg er mindre viktig :wee:

 

Jeg irriterer meg over at jeg glemte å maile oppgaven til meg selv da jeg satt på skolen og skrev den i går :( skulle gjort litt mer på den.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Politisk korrekte lærebøker er kule. Onde tunger påstår jo at det eneste som sjekkes når de "kvalitetssjekker" lærebøker er om det er 50/50 gutter og jenter i oppgavene. Om alle jentene i økonomiboken går med underskudd/går konkurs og alle gutta klarer seg er mindre viktig :wee:

9533751[/snapback]

En VISS realisme må vi jo ha inn i lærebøkene vel?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Oh no I didn't?
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Yes I did!
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...