Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
irriterende at jeg har 4 folk på msn som heter nøyaktig det samme :thumbdown:

9488620[/snapback]

 

Det er verre med de som har ca 3 km langt navn.. og 150 smileys og hjerter og drit og møkk!!

 

Også irriterer jeg meg over folk som bruker "hvem" til alle spørsmål.. ex: Hvem buss tok du? Hvem film så dere? eeeeeee :realmad:

 

Jeg kunne laget en laaang liste over ting som går meg på nervene.. LANG liste.. Men jeg orker ikke nå...

Lenke til kommentar
At bankkortet mitt har en betalingsgrense som er så lav at kortet er totalt ubrukelig.

9485296[/snapback]

Samme her, hva ligger din på? :ermm:

9486359[/snapback]

Det vet jeg ikke. 10 000,- en plass tror jeg. Tror faktisk jeg skifter bank.

9497030[/snapback]

 

Er ikke det helt normalt, da?

 

Kanskje bare i minibank... :hmm:

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

At huset er fyllt med slektninger når jeg kommer hjem en tur og at jeg må dele sofa med typen til søstersen ><

 

2 barn sitter ved pianoet og spiller sure toner og helt for jævlig.

4 barn sitter i stua og ser på Disney Channel med volumet skrudd helt opp.

Ute regner det sånn at det ikke går an å oppholde seg uten våtdrakt.

Rommet mitt er okkupert.

Lenke til kommentar
Eller bruke photobucket :)

9492198[/snapback]

 

Det suger fortsatt å se på bilder som er 3000x2000 piksler med kameraoptikk som langtifra takler det.

9492216[/snapback]

Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og

2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma.

og 3: takker for tipsene :)

 

Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre.

 

Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten :(

 

Skrivefeil og mer tekst :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og

2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma.

og 3: takker for tipsene :)

 

Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre.

 

Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten :(

 

Skrivefeil og mer tekst :)

9500760[/snapback]

 

Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre.

 

Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...