Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg har fest og folk røyker inne selv om jeg sier ifra at man må røyke ute. "Neida skal bare røyke opp denna ene", men så skal alle røyke inne.

9526272[/snapback]

Finnes det noe mere irritabelt.

 

Jeg hater å invitere folk aom aldri har hatt fest hjemme selv på fest.

Det er de som absolutt skal røyke inne, søle øl, osv... og som roter til mest.

 

Merkelig å sure folk blir, når de får beskjed om å ikke røyke inne.

Lenke til kommentar

irriterer meg over folk der 95% av alt som kommer ut av munnen deres er syting og klaging.. det virker som om hver gang de skjer noe negativt med dem tenker de: "yay!! nå har jeg noe nytt å klage over, og alle gan gi meg oppmerksomhet og si hvor synd det er på meg!" utrolig irriterende... jeg irriterer meg også over at jeg irriterer meg over sånne ting som det, noe som er irriterende..

Lenke til kommentar
Sykt irriterende at donaldblader etc sier at det følger med for eks "TØFF TURBOSKYTER!" Når det bare er litt plast og en en strikk som skyter skumgummiplater 50 cm.  :no:  :thumbdown:

9515866[/snapback]

Hva hadde du forventa, egentlig?

9527137[/snapback]

 

enten at de kan slutte med falske sannheter, eller at leken skal skyte såpass langt at jeg ikke får lyst til å kaste den med en gang. Nå har jeg som vane å ikke se hva som følger med engang.

Lenke til kommentar
Barn? Det er vel beregnet på barn, ungdom og voksne.

 

 

I norge er det ikke lov å rette reklamer mot barn, så da ville donald-pocket reklamen vært ulovlig!  :)

9528703[/snapback]

Har du noen gang lest et Ringo-blad?

9528730[/snapback]

Regelverket er forskjellig fra medie til medie. Norske TV-kanaler har ikke lov til å sende reklame rettet mot barn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...