Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det går NI uker, så tviler jeg på at det er posten sin skyld ;)

9534225[/snapback]

Nå tror jeg du undervurderer postens evne til å være usannsynlig treige.

 

Det er jo ikke posten som er problemet, men apple som ikke sender pakken, smartingen.

9534228[/snapback]

Hvis den ikke har blitt sendt etter ni uker har noe gått galt med bestillingen eller så er varen ute av lager så han burde ikke ha bestilt der til å begynne med.

Lenke til kommentar
"Svar: Neger'n fikk igjen 423,50,- for kebaben."

9533729[/snapback]

 

Fixed :dremel:

 

Burde vel gå bra å skrive i matteboka, vel? Herre, hvem skulle vel bry seg, strengt tatt. Husker jeg stort sett skrev "han", "hun" og greier, samme om det var Pål, Rashid eller M'kwele Mugambe Biramasutrasidhartagandhi.

Endret av OML
Lenke til kommentar
Apple har solgt så utrolig mye i det siste, at de har leveringsproblemer. Men for all del, gode er de!

9534236[/snapback]

Etter det jeg har skjønt, er det global(?) mangel på LCD paneler som lager forsinkelsen. Og det er ikke bare apple som plages av det...

9534913[/snapback]

 

MBP 15" bruker ikke LCD, men LED. Så om det er 15" han har kjøpt, så er ikke LCD mangel problemet.

Lenke til kommentar
MBP 15" bruker ikke LCD, men LED. Så om det er 15" han har kjøpt, så er ikke LCD mangel problemet.
En LED er en semikonduktørdiode som avgir lys. LCD er en skjermteknologi. LEDs har ikke samme bruksområde som LCD-skjermer, og kan derfor ikke erstatte dem. Det du sa lager ingen mening :).

 

--

 

Dumme KDE-panel som krasjer hvert femte minutt. Grr.

Lenke til kommentar
MBP 15" bruker ikke LCD, men LED. Så om det er 15" han har kjøpt, så er ikke LCD mangel problemet.
En LED er en semikonduktørdiode som avgir lys. LCD er en skjermteknologi. LEDs har ikke samme bruksområde som LCD-skjermer, og kan derfor ikke erstatte dem. Det du sa lager ingen mening :).

 

--

 

Dumme KDE-panel som krasjer hvert femte minutt. Grr.

9536299[/snapback]

 

Var jeg ikke klar over.

 

Bøyer meg i støvet :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...