Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At nettet på den nye hybelen er så fette ustabilt. Glad jeg ikke betalte for en CL-kamp nå på onsdag, da hadde jeg vært ennå mer irritert. Og så drar jeg til universitet i håp om å få brukt nettet her. Resultatet blir at jeg ender opp med å kuke i en halvtime for å få koblet til. Jeg vil bare ha stabilt, raskt nett. Er det så vanskelig? Eller må jeg flytte hjem? Der er det dønn solid.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over jenter som kommer med en skikkelig utringning og tror at dette skal få meg interessert.

Er vel heller det som er i hodet og det som kommer ut av kjeften som er mer interessant, er det ikke? Er en utringning det beste du har, så gå vekk.

 

Jeg irriterer meg også over folk som øvelseskjører, som skal ligge i 30 så fort det kommer en sving. På slettene drar de på, og det er faen ikke mulig å komme seg forbi.

 

Dessuten er det bra teit av folk som parkerer foran der hvor jeg fyller på luft i dekkene, fyller på luft for så og gå inn på bensinstasjonen der de skal oppholde seg en time. Flytt bilen før du går inn, din sopp.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Folk som tygger og/eller drikker høylytt.

 

De trenger ikke en gang å smatte, det holder med at de tygger så høyt at jeg hører det...da får jeg lyst til å drepe.

 

Har en kompis som tygger ekstremt fort og aggresivt, er et mareritt når han tygger på nøtter eller drops...gud hjelpe, høres ut som han tygger på småstein.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...