Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk jo sove lenger. Jeg la meg kl. 02.30 og vanligvis da, hvis jeg skulle sovet til kl. 10.30 ville det blitt 8 timer, mens i natt så "spratt" jo klokka tilbake til 02.00 når den passerte 03.00, ergo fikk jeg sovet en time ekstra.

Skjønnt du ikke må stå opp til et tidspunkt får man ikke sove lenger, våkner man 10.30 etter klokka har blitt stilt ville man stått opp 11.30 hadde den ikke stilt seg.

Lenke til kommentar

jeg var i svømmehallen i går og var evig tørst, men kassa var stengt og jeg hadde bare en 50 lapp. (det var brus automat) så de slaskene satt inni pauserommet og drakk kaffe. så jeg spurte om de kunne veksle denne for meg, men de sa nei.

 

greit nok tenkte jeg, men 2 min seinere kommer det en annen og spørr om han kan veksle og de lar han veksle, så mens hu skulle inn å veksle pengene for han spurte jeg om hu kunne veksle 50 lappen min å, men det ville hun ikke.

 

så 5 min seinere gikk jeg inn i gjen her er samtalen

 

meg: hei, kan du ikke veksle denne for meg, værsåsnill jeg er så tørst.

hu: NEI, kassa er stengt!

meg: men du veksla jo akkurat for noen andre, det er jo bare å gå 5 meter og veksle 50 lappen?

hu: SKJØNNER DU IKKE NORSK, NEEEI!

meg: det her er forskjellsbehandling! forbanna svømmehalls nazist!

Lenke til kommentar

Forbaska GPU absolutt har lyst til å holde seg på ~57 grader celsius på Idle og skyter seg opp til underkanten av 70 grader under spilling. Så krasjer PC'en. Har nylig brukt nok penger på å oppgradere CPU, Hovedkort og RAM til å lyst til å kaste inn noen flere tusenlapper på et nytt skjermkort, når det jeg har egentlig er godt nok.

Lenke til kommentar
Forbaska GPU absolutt har lyst til å holde seg på ~57 grader celsius på Idle og skyter seg opp til underkanten av 70 grader under spilling. Så krasjer PC'en. Har nylig brukt nok penger på å oppgradere CPU, Hovedkort og RAM til å lyst til å kaste inn noen flere tusenlapper på et nytt skjermkort, når det jeg har egentlig er godt nok.

GPUen min er en drittsekk. Den var på idle rundt 60, og når jeg starter spill blir den fort 85. Også, her er blooperen: Når jeg spiller enkle spill som RuneScape er den helt opp i 95c. Er java.exe som er synderen.

 

Men jeg rensa vifta, nå er idle på 45. Mye mer akseptabelt. Skal sjekke ut noen spill og se hvor den ligger hen snart.

 

EDIT: Holder seg rundt 56 grader når jeg tester RS. Skal teste GTA og Oblivion senere. Flott! Rens + oppdatering av driver + oppdatering av Java så ut til å fikse det.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
GPUen min er en drittsekk. Den var på idle rundt 60, og når jeg starter spill blir den fort 85. Også, her er blooperen: Når jeg spiller enkle spill som RuneScape er den helt opp i 95c. Er java.exe som er synderen.

 

Men jeg rensa vifta, nå er idle på 45. Mye mer akseptabelt. Skal sjekke ut noen spill og se hvor den ligger hen snart.

 

EDIT: Holder seg rundt 56 grader når jeg tester RS. Skal teste GTA og Oblivion senere. Flott! Rens + oppdatering av driver + oppdatering av Java så ut til å fikse det.

Plasserte den nå nettopp litt lengre ned i kabinettet. Det alene var en utfordring. Forbasket at ingenting kan fungere slik det skal. Det var jo på nære nappet at den ikke fikk plass lengre nede, og nå idet jeg startet PC'en så er oppløsningen på 800x600 og det ser ut til at driverene er tilbakestilt eller noe. Faen jeg blir irritert.

 

edit: Og nå finner ikke Speedfan grafikkortet mitt heller, til tross at det er det jeg nå bruker. Whoop-de-fucking-doo.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
jeg var i svømmehallen i går og var evig tørst, men kassa var stengt og jeg hadde bare en 50 lapp. (det var brus automat) så de slaskene satt inni pauserommet og drakk kaffe. så jeg spurte om de kunne veksle denne for meg, men de sa nei.

[...]

Herregud. Du var i en svømmehall, mangel på drikke burde være ditt minste problem. Snakk om å sulte foran brødboksen. :roll:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller ikke. Mulig at hun du snakket med sist ikke visste hvordan man starter opp kassen eller noe i den duren, men å få vekslet en femtilapp burde virkelig ikke være noe problem.
Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Domino-effekter.

 

Søss er ekstremt kresen i matveien, pappa hadde oppfatta feil da han skulle lage middag i dag, så det ble til at hu ikke spiste, nå furter resten av familien av forskjellige grunner, ingen vil spise kake med meg, jeg føler bursdagsmiddagen og alt jeg utsatte fra i går til i dag for å få familien min samla og masse tid, har gått i dass og tenkte at da kunne søss og jeg bare dra til Trondhjem så jeg kommer meg på konsert og sånn, og så sier hu at hu ikke skal inn til byen likevel. Jeg har ikke råd til buss og kjenner ingen andre som kan kjøre og få meg innover -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...