Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

At foten til skjermen er ødelagt etter at jeg var litt uforsiktig, og har trolig ikke penger til å kjøpe den jeg vil ha før ca. midten av desember..

 

Jaja, den fungerer foreløpig.

Lenke til kommentar
Uansett så irriterer jeg meg en del over folk som tror det kommer virus magisk ut fra nettsteder uten at man en gang klikker på noe...

Har skjedd med meg (på tross av at jeg brukte opera). Nettstedet åpnet en skjult iframe med en infisert pdf. Selv om nettleseren er sikker så er ikke nødvendigvis nettleserens plugins det.

 

Men men, jeg pirker bare.

Lenke til kommentar

Noe som har irritert meg hardt og lenge er mye av det vi lærer på skolene.

 

Å må pugge nøyaktig årstallalet til forskjellige gamle kjente personer er helt på trynet. Måtte gjennomgå dette mye i ungdomsskolen. MEN hvordan verden er i dag er tydeligvis totalt uintreresant. Vi tok aldri opp debatter i timen om viktige hendelser, rusproblematikk, osvosv. Det er så mye vi kunne lært, og blitt mer samfunnsorienterte, men det ble kastet vekk til jævla Ibsen og alt annet dritt som var relativt for 100 år siden ++. Greit å kunne noe om diverse kriger osv, som har vært svært viktige for befolkninger. Det viktig å kunne noe om andre religioner, JA. Men nøyaktige årstall og annet "ikke-viktige-ting" må vi lære. Eller bare NEI?

 

Endelig fikk jeg det skikkelig ut.

 

:)

Lenke til kommentar
Noe som har irritert meg hardt og lenge er mye av det vi lærer på skolene.

 

Å må pugge nøyaktig årstallalet til forskjellige gamle kjente personer er helt på trynet. Måtte gjennomgå dette mye i ungdomsskolen. MEN hvordan verden er i dag er tydeligvis totalt uintreresant. Vi tok aldri opp debatter i timen om viktige hendelser, rusproblematikk, osvosv. Det er så mye vi kunne lært, og blitt mer samfunnsorienterte, men det ble kastet vekk til jævla Ibsen og alt annet dritt som var relativt for 100 år siden ++. Greit å kunne noe om diverse kriger osv, som har vært svært viktige for befolkninger. Det viktig å kunne noe om andre religioner, JA. Men nøyaktige årstall og annet "ikke-viktige-ting" må vi lære. Eller bare NEI?

 

Endelig fikk jeg det skikkelig ut.

 

:)

 

Så hjertens enig med deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...