Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ingen liker å diskutere med dem. Bare se hvor latterlige diskusjonene blir med en gang en jente blander seg inn med idiotiske utsagn. Verre enn troll.

 

edit: Det fins vel noen veldig få jenter her som går fint an å diskutere med. De er i klart mindretall.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

hva er vell ikke mere irriterende en folk som skal snakke for alle.. "ingen liker de-jeg liker det ikke så det betyr at ingen andre gjør det heller"

 

dere gutter er vell strengt talt ikke så bedre når det gjelder utsagn. enda bedre er når noen skriver "jeg bryr meg ikke om du er gutt eller jente. så kommer , jeg hater/irriterer meg over å diskutere med jenter"

 

tja kan være mange jenter her som har gutteaktig nick.

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Jenta kom med et utsagn som: "alle gutta e mindre utvikla i haue enn jenten, d e jo et gjenomsnitt som jør d feil at jente går på yngre gutta "

 

 

DET irriterer..

 

 

 

Edit: Jeg sier ikke guttene er noe bedre, men jeg og en venn av meg holdt oss i all fall på et saklig nivå. Resten var bare det vi her kaller for bonjævla og bare slengte dritt om hverandre i håp om at gjorde noe forskjell.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Jeg er 100% positiv 24/7, derfor merker jeg at nesten alle jeg kjenner er altfor negativ.

 

Hvis noen er deppa gidder jeg aldri å gå ned på deres nivå fordi jeg må være positiv hele tida. Ellers er det vel ikke noe vits å leve?!?!

 

Så jeg er litt smålei av deppa folk rundt meg som klager og syter hele tida.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Jeg er 100% positiv 24/7, derfor merker jeg at nesten alle jeg kjenner er altfor negativ.

 

Hvis noen er deppa gidder jeg aldri å gå ned på deres nivå fordi jeg må være positiv hele tida. Ellers er det vel ikke noe vits å leve?!?!

 

Så jeg er litt smålei av deppa folk rundt meg som klager og syter hele tida.

 

Enig. Kjenner jeg blir jævlig provosert av folk som skal være så negativ FØR de vet hva de snakker om. Ikke er det snakk om å bli positivt overasket over noe heller, for de står for sin mening om at det er negativt uansett.

Lenke til kommentar
Håndvasker hvor krana sitter altfor langt inn mot veggen eller er altfor kort, så man faen ikke får plass til henda under den. Det irriterer så grådig mye.

 

Og vasker der det er to kraner (en med varmt og en med kaldt vann) i stedet for én, og de to kranene er på hver sin side så du enten må brenne deg eller bli iskald på hendene.

Lenke til kommentar
Jeg er 100% positiv 24/7, derfor merker jeg at nesten alle jeg kjenner er altfor negativ.

 

Hvis noen er deppa gidder jeg aldri å gå ned på deres nivå fordi jeg må være positiv hele tida. Ellers er det vel ikke noe vits å leve?!?!

 

Så jeg er litt smålei av deppa folk rundt meg som klager og syter hele tida.

Så kanskje du ikke har noen grunn til å være deppa, mens de har? Ikke alle har et perfekt liv.

Lenke til kommentar

Neste helg er det halloween og da kommer småunger på døren ørten ganger i løpet av kvelden.Kjedelig når du er midt i maten når det ringer eller sitter å koser deg med musikk og en kald pils.

 

Jeg feirer ikke halloween og det kommr jeg aldri til å gjøre heller.Vurderer sannelig om jeg skal henge opp en lapp hvor det står følgende; "Jeg har ikke godteri".

Lenke til kommentar
Jeg er 100% positiv 24/7, derfor merker jeg at nesten alle jeg kjenner er altfor negativ.

 

Hvis noen er deppa gidder jeg aldri å gå ned på deres nivå fordi jeg må være positiv hele tida. Ellers er det vel ikke noe vits å leve?!?!

 

Så jeg er litt smålei av deppa folk rundt meg som klager og syter hele tida.

Så kanskje du ikke har noen grunn til å være deppa, mens de har? Ikke alle har et perfekt liv.

 

Man trenger ikke å dele det med alle heller da. Negativ holdning gjør ikke ting bedre.

Lenke til kommentar

Det er irriterende når sånne småjenter som går i 7. klasse ber meg om Msn-adressen min.

Jeg vil ha fint lite med dem å gjøre, og enda mindre vil jeg ha dem på kontakt lista.

 

 

Ikke kjenner jeg dem, så samtalene blir som denne klassiske samtalen:

"Hei:D"

"eey.."

"Sap?"

"næ musikk å snær, der?"

"samme"..

"kkay"..

 

The end.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...