Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

må legge til:

 

Folk som hele tiden snakker om fotball...Jeg elsker å spille fotball, og var selv Fotballfanatiker før, men utover det så er fotball grusomt.

 

Hjelper vell ikke på at man har kompiser som hele forbanna tiden snakker om PL, CL, og religiøst spiller FIFA.

 

Vintersport må vell være det eneste ranker lavere enn fotball, når det kommer til idretter og events man lett kunne ha spart seg for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idiotvenner som ikke holder et eneste fuckings jævla løfte, som alltid har dumme unnskyldninger for å slippe å gjøre ting de kanskje ikke syns er suuuuuperkult selvom jeg ALLTID sier ja! Kan ikke HUSKE sist jeg sa nei til å gjøre noe, selvom jeg presser inn alt mulig for å gjøre alle fornøyde. Hva jeg får tilbake = nada! De er så egoister hele gjengen... Finnes unntak, men enkelte personer så.... asjfioASJAIPAUHDIOPH!!!!!

Lenke til kommentar

"Talang 2008"

 

Altså Svenske Talenter da, mer eller mindre.

 

Hva faen slags dommere er det?

En altfor gammel kar, som er så distre at han trykker feil knapp nesten hele tia (De har en knapp for folk som skal videre, og en slik X-knapp)

 

Ei trangsynt kjerring som er altfor subjektiv. Var ei skilled dame som ikke fikk videre fordi hu dommerkjerringa ikke likte metal-musikk, fordi hun synes det bare er bråk. Det var ikke akuratt noe metal-musikk heller da, var ei som spilte fele helt villt over noe milde riff og trommer. Det var jo amazing. Han unge dommeren ville absolutt se henne videre, men subjektive hu kjerringa sa:

 

"Nei uff, sånn bråkmusikk vil ja inte høra på bla bla bara bråk" (jeg kan ikke svensk lolol)

 

Og han gamle fyren sa NEI DU KOMMER IKKE VIDERE. Så trykker han på den knappen som sender folk videre. De andre gjør han oppmerksom på at det var feil, så trykker han på den andre.

 

Makan til talentløst show.

 

Etterpå kommer en familie som synger og danser og de kommer videre TIL TROSS for at de ikke kunne spesielt. Vanlig synging, lite dansing egentlig, og bare masse forskjellige rotete opptredener.

 

ARGHHHH.

Haha, skulle se det igjen en dag, men da gikk hele episoden ut på at de diskuterte hvem som fikk videre.

 

80% av tiden satt de innpå et rom og så på bilder og snakket om opptredene.

Så kom utøverne en og en innpå rommet, og ble stemt ut eller sent videre. De viste altså ingen auditions eller noe. Hva faen? Skal det ikke være underholdning?

Lenke til kommentar
Fordi jeg ikke liker snuten og personlig vil jeg ha så liste som mulig med dem å gjøre.

Blir irritert over wannabe gangstere som er "Fuck the police" og "FUCK SNUTEN§! SNUT ER UT!". De vet ikke hva de sier. En dag kommer de gråtende til politiet selv. Fuck dem! Greit nok, en bot er ikke akuratt så veldig respekt oppbyggende, men politiet er her for en grunn!

 

Dette betyri kke at jeg menr det til Datasmurf, men Datasmurf var veldig nærme det jeg skulle si, derfor siterte jeg.

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Ei trangsynt kjerring som er altfor subjektiv. Var ei skilled dame som ikke fikk videre fordi hu dommerkjerringa ikke likte metal-musikk, fordi hun synes det bare er bråk. Det var ikke akuratt noe metal-musikk heller da, var ei som spilte fele helt villt over noe milde riff og trommer. Det var jo amazing. Han unge dommeren ville absolutt se henne videre, men subjektive hu kjerringa sa:

 

"Nei uff, sånn bråkmusikk vil ja inte høra på bla bla bara bråk" (jeg kan ikke svensk lolol)

Ja förfan. Den enda kanalen som är sevärd är 6:an.

Lenke til kommentar
Personer som ikke innser at andre kan ha ulike meninger om mat, damer osv (spesielt mange av disse blant vennene mine). "FAEN DU KAN JO IKKE LIKE DET DER; DET SMAKER JO SPY!!!1" Fint du synes det, men jeg mener det smaker godt!

Det som IRRITERER MEG enda mer, er at da pleier de som regel å svare "MEN DU KAN IKKE MENE DET, DET SMAKER DRITT! DET BARE SMAKER DRITT! GÅR IKKE ANN Å MENE AT DET SMAKER GODT!"

 

"JO, det gjør det."

 

"NEI!" OSV.

Lenke til kommentar
Personer som ikke innser at andre kan ha ulike meninger om mat, damer osv (spesielt mange av disse blant vennene mine). "FAEN DU KAN JO IKKE LIKE DET DER; DET SMAKER JO SPY!!!1" Fint du synes det, men jeg mener det smaker godt!

 

Jeg irriterer meg over venner som synes Angelina Jolie er penere enn Kate Beckinsale.

 

Jeg dret meg litt ut i går. Jeg kom på formel fest iført dongeribukse og ei fleezejakke. Da jeg hadde forsynt meg med kake og satte meg ned, oppdaget jeg at smekken var åpen.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg noe så inni helvete over at pappa ikke kan ta og ta seg sammen og slutte med den helvetes drikkinga! Er så jævlig å ane fred og ingen fare, så får jeg plutselig en telefon om at pappa har havna på sjukehuset og nesten halvdød! FAEN! Som om jeg ikke hadde nok å bekymre meg over!

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg noe så inni helvete over at pappa ikke kan ta og ta seg sammen og slutte med den helvetes drikkinga! Er så jævlig å ane fred og ingen fare, så får jeg plutselig en telefon om at pappa har havna på sjukehuset og nesten halvdød! FAEN! Som om jeg ikke hadde nok å bekymre meg over!

 

 

Drittmusikken i FIFA 10, irriterer meg. Glad jeg har egen musikk å høre på.

 

Litt av noen kontraster her..

Lenke til kommentar

Så kontrastene jeg og, men uansett... Den musikken klistra seg på hjernen min da jeg først hørte på den, og den ødela konsentrasjonsevnen min greit lenge. Gikk utover karakterene på prøvene. Høres merkelig ut men.

 

edit: jeg vet det er mye verre å ha en far med såpass drikkeproblemer, men det irriterer nå meg.

Endret av Herzog
Lenke til kommentar
At bedrifer ansetter kvinner framfor menn som er bedre kvalifisert, for at bedriften da skal virke mer likestillenede, er forbanna irriterende diskriminerende.

Fixed. :dremel:

 

Hele oppstyret rundt svineinfluensa gjør meg irritert. I går skulle jeg se litt nyheter på NRK, bare for å finne ut at de bevilget halvparten av nyhetstiden til svineinfluensa (sporten starter ca. 19:20, været 19:25. Influensaprat til 19:11!). WTF?!. Uansett hvorfaen man ser eller lytter så er det svineinfluensa.

 

Edit: Er glad jeg ikke betaler 2334,96,- kr for å se på den dritten.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

I grunn irriterer jeg meg over at jeg er frisk. Begynner å gå en smule lei av uker med 50+ arbeidstimer skole/jobb og en arbeidsgiver som har null interesse av å tilrettelegge vakter slik at jeg faktisk kan få fri en gang iblandt. Vi var tre sjåfører på peppes til å begynne med. Så blei han ene kjøkkensjef isteden så nå er vi 2. På torsdag fikk han andre influensa og ligger strakt ut. Hvem må jobbe da? Jeg! Denne uken er jeg nå oppe i rundt 60 timer. Neste uke blir like mye, men uka etter der kommer jeg til å runde 60 timer i KUN jobb så kommer de ca. 20 timene jeg jobber med skole i uka i tillegg. Hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...