Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg tapte på tipping.

+1

 

Skrev tidligere her i tråden at jeg irriterer meg over at jeg alltid presterer å velge den tregeste køa i en matbutikk. Vel, i dag var ikke noe unntak. Sto i ei kø som var lengre enn svineinfluensavaksinekøen, da en kar heldigvis sa "ledig kasse". Det var bare en før meg så jeg tok jo seff den køa. Men tror dere faen ikke det var noe problem med kortterminalen? For han og for meg. Så jeg så bare hele den andre køa forsvinne før jeg var ute :wallbash:

Lenke til kommentar
I grunn irriterer jeg meg over at jeg er frisk. Begynner å gå en smule lei av uker med 50+ arbeidstimer skole/jobb og en arbeidsgiver som har null interesse av å tilrettelegge vakter slik at jeg faktisk kan få fri en gang iblandt. Vi var tre sjåfører på peppes til å begynne med. Så blei han ene kjøkkensjef isteden så nå er vi 2. På torsdag fikk han andre influensa og ligger strakt ut. Hvem må jobbe da? Jeg! Denne uken er jeg nå oppe i rundt 60 timer. Neste uke blir like mye, men uka etter der kommer jeg til å runde 60 timer i KUN jobb så kommer de ca. 20 timene jeg jobber med skole i uka i tillegg. Hjelp!

 

JEG BYTTER GJERNE! :w00t:

Influensa er verre enn jobbing, virkelig INGENTING å finne på + svelging og snakking er et h*lvete...

Lenke til kommentar
haha, Hyperio, slik uflaks skal ein leite lenge etter! :lol:

Er det det? Er det ikke slik alle føler det? Hvis ikke tror jeg Hyperio har tatt på seg mine sko, for slik har jeg det også alltid. ALLTID. Tror aldri jeg har valgt den køen som går raskest, selv om dum som jeg er tror at jeg har valgt den rette.

 

Enten så har jeg kommet til ei ny kassedame, som er usikker på alt og jobber veldig saaaaaaaaakte. Eller så går det tomt for kassapapir. Eller så havner jeg foran noen som har funnet datovarer på Kiwi. Eller så kan ikke kunden foran meg betale pga ikke dekning på konto eller for lite cash med seg. Eller en kunde som skal diskutere en pris som sannsynligvis er feil. Eller at kassadama har slått inn noe feil, og må begynne å kreditere. Eller at kunden foran spør etter nærmeste Shellstasjon, osv...

 

Det skjer ALLTID noe når jeg står i kø. Men jeg har forsåvidt vendt meg til det, og det klarer ikke å irritere meg lenger. Faktisk må jeg bare le av at jeg igjen har klart å velge den køen som tar lengst tid, selv om det var den korteste da jeg kom...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...