Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ble irritert når jeg ser noen comments på Rome (den serien som gikk før) der en skriver:

 

-All I need is the last episode where Caesar gets killed. Og et eller annet geni da kommer med

 

-Dont spoil it for everyone else!

 

Nei virkelig? Dør Caesar? Var jo ingen som visste det fra før... Untatt alle som har gått mer en 7 år på skolen...

Lenke til kommentar
-At Chuck sesong 3 ikke begynner før i Mars

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

Irriterer meg over at jeg ikke har matlyst på morgenen... Ikke før i 2 tiden på dagen får jeg stappet i meg noe...

 

Samma her. Har aldri, så lenge jeg har levd, klart å spise "frokost" før ca. 2-3 timer etter jeg har stått opp uten å bli døds kvalm og dårlig. Sykt kjipt når så og si alt her i livet er lagt opp til at man skal spise frokost kl. 8-9 og ikke får lunsj før klokka halv 12/12. Dvs man står opp 7 og får ikke noe å spise før 5 timer etterpå...

Lenke til kommentar

Ekser med sinneproblem som følger eksen hjem, slår henne, puffer henne i bakken og klemmer fingrene hennes så hardt at hun tror hun har knekt dem, for så å kyle mobilen hennes i veggen, og når hu får ham ut, så står han og ringer på døra i lang tid og prøver å få kontakt med henne uten å la henne være i fred. Noe som gjør at hu ringer sin storebror og forklarer hva som har skjedd, noe som igjen gjør at storebror blir sur og kontakter sin gamle venn og lurer på hva i helvete han driver på med, bare for å oppleve at han lyver til meg.

 

Åh, jeg blir så eitrende forbanna, jeg kommer til å ha ei ihjelslått pute, dyne, madrass og diverse annet før denne natta er over.

Sku ønske det var sne ute, så sku jeg bygd noen snemenn som ligna ham og knust de med balltreet mitt! Argh ><

Lenke til kommentar

Fordi jeg vet såpass at det blir ikke bedre av den grunn.

Dessuten vil det ikke gagne meg i det hele tatt å ta ut raseriet mitt sånn sett på ham. Det er jeg som vil bli anmeldt og slite med snut fordi jeg har angrepet ham i raseri, så klart, han vil også slite med snut for hva han gjorde mot søstra mi, men jeg vil ikke bli anmeldt for noe så idiotisk som vold.

Lenke til kommentar
Ekser med sinneproblem som følger eksen hjem, slår henne, puffer henne i bakken og klemmer fingrene hennes så hardt at hun tror hun har knekt dem, for så å kyle mobilen hennes i veggen, og når hu får ham ut, så står han og ringer på døra i lang tid og prøver å få kontakt med henne uten å la henne være i fred. Noe som gjør at hu ringer sin storebror og forklarer hva som har skjedd, noe som igjen gjør at storebror blir sur og kontakter sin gamle venn og lurer på hva i helvete han driver på med, bare for å oppleve at han lyver til meg.

 

Åh, jeg blir så eitrende forbanna, jeg kommer til å ha ei ihjelslått pute, dyne, madrass og diverse annet før denne natta er over.

Sku ønske det var sne ute, så sku jeg bygd noen snemenn som ligna ham og knust de med balltreet mitt! Argh ><

For en forpult drittsekk! :ohmy: Hvorfor anmelder du han ikke da? Han kan da ikke gå rundt å banke løs på eksen sin...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...