Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Hva skjer med at kampene ikke vises på TV? Jeg bor i en ganske stor by i UK og det finnes ikke én pub som har vist de siste kampene eller tv-kanaler.

 

De blir jo vist på Tv 2 sport 1. 

Og det stiller jeg litt spørsmål med, for her har jeg bestilt Tv2 premium ( var juletilbud men likevel) og så sender de kampene på gratiskanal.

Blir de sent på sport 1 framover fast? For da kan jeg likegodt si opp premium igjen. Bryr meg ikke om andre PL kamper.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med at kampene ikke vises på TV? Jeg bor i en ganske stor by i UK og det finnes ikke én pub som har vist de siste kampene eller tv-kanaler.

16-runden (15:00 lokal tid) vises ikke på TV i England, og sånn har det alltid vært. Det er for å få folk ut på kamp, og ikke bli sittende hjemme i stua. Det var forresten eieren av Burnley som på 60-tallet tok til orde for dette.

 

Sånn det er i dag kan man se langt flere fotballkamper fra England i for eksempel Norge, enn man kan i.. nettopp England.

Lenke til kommentar

16-runden (15:00 lokal tid) vises ikke på TV i England, og sånn har det alltid vært. Det er for å få folk ut på kamp, og ikke bli sittende hjemme i stua. Det var forresten eieren av Burnley som på 60-tallet tok til orde for dette.

 

Sånn det er i dag kan man se langt flere fotballkamper fra England i for eksempel Norge, enn man kan i.. nettopp England.

 

Skjønner. Har ikke fulgt så veldig med på fotball før Solskjær tok over. Dette er jo litt irriterende, for jeg gidder jo ikke reise landet rundt for å dra på kamp heller, men får se dem på nettet når de går. 

Lenke til kommentar

Bare kommer innom med min ukentlige reminder om å ikke få noen forhåpninger mot PSG borte. Vi er svekket, vi burde egentlig ikke (etter mitt syn) prioritert dette i det hele tatt, men i og med at OGS maner til kamp osv. så vil mange få troa på at det kan gå.

 

PSG er ekstremt gode og vi er ikke på nivå med dem (per dags dato). Jeg digger alt vi har sett den siste tiden, men det er forskjell på å slå lag i hjemlig liga og spille borte mot PSG med redusert mannskap. Anbefaler alle å se denne kampen med svært, svært lave skuldre. Håper vi unngår tap, men selv det tror jeg kan bli for tøft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forhåpninger? Nei. Skal United prøve å gjøre alt de kan for å få et resultat? Ja. 

 

Troppen mot PSG

David de Gea, Sergio Romero, Lee Grant
Eric Bailly, Diogo Dalot, Victor Lindelöf, Marcos Rojo, Luke Shaw, Chris Smalling, Brandon Williams, Ashley Young
Fred, James Garner, Angel Gomes, Scott McTominay, Andreas Pereira, Tahith Chong
Mason Greenwood, Romelu Lukaku, Marcus Rashford

 

Fortsatt ekstremt mange skader. Alle våre beste spillere på midtbanen og i angrepet er ute, bortsett fra Rashford. Legg merke til at både Greenwood og Williams er med. Sistnevnte en stor overraskelse, en lovende venstreback som nettopp har blitt flyttet fra U18 til U23.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som blir spennende er å se hvordan disse gutta takler en sånn kamp. Ikke minst McTominay og Pereira, som kun har henholdsvis 4 og 3 Champions League-kamper i karrieren. Og absolutt ikke minst at de har blitt kastet inn i en rekke med mange kamper på rad, tett på hverandre. Fred blir da vår mest erfarne midtbanespiller på dette nivået, med sine 27 kamper i CL.

 

Det er jo skremmende i seg selv, men klarer vi å ikke bli overkjørt skal jeg si meg ganske fornøyd. Taper vi ikke kampen er det egentlig utrolig, og vinner vi er det et lite mirakel. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fra pressekonferansen:

 

Det er mange spillere ute med skade nå, gjør det dette til en umulig oppgave?

– Alt kan skje i fotball. Det er taktikk og alt det der, men det mentale er også viktig. Mål forandrer alt. Hvis vi scorer først, kan det forandre kampbildet totalt.

 

Ikke noe press med dette utgangspunktet? 

– Du kan si det, for vi kommer med en svært dårlig utgangspunkt. Vi angriper dog ikke kampen som den er tapt allerede. Vi har ikke gitt opp. Det skjer ikke i Manchester United. Dere skal få se elleve spillere som gir absolutt alt i morgen.
 

– Ligaposisjonene til de to lagene har ingenting å si nå. PSG har allerede vunnet Ligue 1. Vi fokuserer på at vi spiller god fotball, flere av spillerne mine er i svært god form nå, og forhåpentligvis spiller alle spillerne mine opp mot sitt beste i morgen.

 

 

Mer her: https://www.united.no/nyhetsarkiv/vi-har-ikke-gitt-opp-det-skjer-ikke-i-manchester-united/

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det er klart at Man Utd ikke vinner imorgen, men det betyr jo ikke at man skal gi opp. Spillerne må alltid gi 100%, slik skal det være uansett hvordan mulighet man har eller ikke har. 

Langt ifra klart at PSG vinner i morgen. United kan fint vinne. Men det spørs om det er med nok mål til å gå videre. PSG er jo flinke på å drite seg ut i CL, så det kan fint være at de kollapser i morgen hvis unggutta til United presterer bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...