Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vi komt så langt no at det blir mytteri (som Neville seier) om ikkje Solskjær får permanent stilling?

Ved enden av sesongen, gitt at det fortsetter som det gjør mtp. morsom angrepsfotball og god stemning i garderoben, så tror jeg det ja. Det er nok så stor kontrast nå kontra Moyes, LVG, Mourinho at de ønsker nok å beholde Solskjær.

 

Håper det da. Jeg vil heller la Solskjær få en sjanse nå enn Poch.

Lenke til kommentar

Nå er spørsmålet blitt mer om han mister jobben enn om han får den, tenker jeg. Det har blitt snudd litt på hodet, han er soleklar favoritt i mine øyne. 

 

Han har fått sjelen tilbake i klubben. Det er ingen grunn til å rokke ved det hvis han fortsetter å begeistre fansen og leverer resultater. 

 

Forøvrig: Solskjær er nå den manageren som har tatt flest poeng på sine 10 første kamper i Premier League-historien (26 poeng). Guus Hiddink hadde den forrige rekorden i 09/10 med 25 poeng. Pep Guardiola på tredjeplass med 23 poeng da han tok over City.

 

Angående sjelen tilbake. For en magisk stemning det var på Old Trafford i går, full trøkk hele kampen! 

 

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så det negative. Det er fullstendig skadekrise nå:

 

- Matic

- Herrera

- Lingard

- Martial

- Rashford

- Mata

- Valencia

 

Matic er ute en stund, som er veldig surt. Herrera mer usikkert, det så ikke bra ut da han gikk av. Martial er kanskje tilbake snart. De andre vet vi ikke. De fem første på lista der er halve førsteelleveren vår, det er helt grusomt.

 

Passer veldig dårlig at neste kamp er om bare to dager, borte mot Palace. Grøss, tenk om vi må stille med noe sånt mot Palace:

 

De Gea

Young - Smalling - Lindelöf - Shaw

Fred - McTominay - Pereira

Pogba

Lukaku - Sanchez

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Vet vi noe om omfang av disse skadene? Mata er ikke noe stort tap, er mer bekymret for resten på den listen.

 

Kan godt hende vi trenger han med alle disse skadene. Kan komme flere også. Mata skriver dette i bloggen sin:

 

"I can’t remember having faced a similar situation in a game and that is after more than 12 years as a professional, it is the first time that a muscular injury has forced me off during a match."

 

"In terms of my own injury problem, I could feel something for a few minutes and I hope that I didn’t make it worse when racing to stop Salah on the counter at attack (I had to do it!). I’m hoping it isn’t anything serious. I will do everything that I can to get back as soon as possible."

 

Når det gjelder de andre får vi nok en oppdatering i morgen, når Solskjær holder pressekonferansen sin. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

"Skal slå uansett" er et veldig merkelig argument i fotball og betyr lite fra eller til. City "skal" slå Leicester og Crystal Palace de også, men tapte. Fordi de manglet sin viktigste spiller. 

 

Vi mangler halve laget. Vi "skal slå" Crystal Palace uansett, men det er vanskelig med store endringer på laget og lite krutt på benken uansett motstander.

Lenke til kommentar

Er vi komt så langt no at det blir mytteri (som Neville seier) om ikkje Solskjær får permanent stilling?

Tjaa, usikker på hva som legges i det. Jeg har i mange år vært en fanebærer for at klubben skal ansette Poch. Dette er enda en løsning jeg anser som langsiktig og bra, men det går jo ikke an å ønske at Solskjær ikke skal få fortsette slik det har vært den siste tiden. Fortsetter denne trenden ut sesongen, og da tenker jeg ikke at alt må vinnes, men mer på entusiasmen og gleden som klubben utstråler for tiden - ja, da mener jeg at vi burde ansette Solskjær. 

 

Jeg flyr på en sky om dagen og koser meg helt vanvittig med det som skjer med klubben. Fotballen er angrepsfokusert og moro, og spillerne gir ca 50% mer enn for 3 måneder siden. Alt er A+ :)

Lenke til kommentar

Oi, hadde visst ikke fått med meg at det var såpass lenge, men da får vel Mctominay visst seg mer fram.

Har faktisk Fred og Pereira som har kvaliteter men mangler noe erfaring i PL og ikke minst spilletid. Blir tøft men tror det skal gå fint, så dårlig som LFC var, så gjorde spillere noe riktig underveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...