Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen oppløftende nyheter fra Solskjærs pressekonferanse før Liverpool:

 

– Jeg håper og tror at Anthony blir klar, og jeg håper at Jesse blir klar. Det er to ulike skader. Det er kanskje mer håp enn tro også med Anthony, men han har en sjanse. Vi håper også at Jesse blir klar. Vi får se. Vi har fortsatt et par dager med trening før kampen som de må være med på.

 

– Sir Alex er velkommen til å snakke med spillerne før Liverpool-kampen, om han ønsker det. Jeg vet hvor mye det betyr for ham å slå Liverpool.
 

– Jeg har alltid likt Paul Pogba. Han er en verdensmester og en leder – en toppspiller.
 

– Jeg har spilt i noen av disse kampene selv. Jeg vet hvor mye det betyr for fansen og de som jobber i klubben. Det har vært mange som har uttalt at «dette er den store kampen», men vår jobb er å komme i rett modus for å prestere. Jeg forstår at følelser er naturlig i en sånn kamp, men vi må holde følelsene i sjakk.
 

– Jeg har egentlig ikke fokusert på Liverpool. Mitt fokus har vært oss og hva vi skal gjøre. Det er tre lag som kjemper om gullet, og tre lag som kjemper om topp-4.
 

– Jeg bryr meg ikke om hvem som vinner ligaen, men kanskje Tottenham er mitt ønske.
 

– Vi har tatt noen steg mot å bli det laget vi vil være, men det handler ikke om stolthet, nei. Jeg ser alltid fremover.
 

– Vi ser ok ut med tanke på skader. Jeg håper Jesse blir klar. Jeg håper og tror at Anthony blir klar. De må være med på trening de to neste dagene. De har ikke vært med foreløpig.
 

– Alle spillere har sine kvaliteter, og måten vi spilte mot Chelsea på viser at vi kan klare oss uten dem også. Men alle vil spille i denne kampen.
 

– Vi må prestere bedre enn vi gjorde mot PSG. Vi møter et stort lag i en stor kamp. Nå er vi ikke lenger underdogs. Men vi må lære fra PSG, der vi ikke presterte som vi kunne – selv om de burde hatt ti mann da vi hadde 11 da det var jevnt. Vi må være fokuserte. Vi kan ikke slippe inn på en dødball. Det er små marginer.
 

– Det gjorde vondt å tape mot PSG, men reaksjonen mot Chelsea var veldig bra. Husk også at mange United-spillere ikke hadde spilt en stor Champions League-kamp på Old Trafford.
 

– Pogba kommer til å spille nå (ikke benken som sist mot Liverpool). Mitt mål da jeg kom hit var å bruke ham som offensiv midtbanespiller. PSG mannsmarkerte ham, men nå har vi opplevd det. Nå må vi være klar for det.
 

– Det er ulike midtbanespillere rundt om i verden, men av hans type så synes jeg ikke det er noen i nærheten.

 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/sunnylive-10-00-solskjaer-moter-pressen/

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det var en greit gjennomført kamp med tanke på skadene som oppstod før og under kampen.Liverpool hadde ikke noe å komme med fremover på banen, og spesielt Shaw bidro sterkt til det. De hadde vel ikke ett eneste skudd på mål i andre omgang, og kun ett i første?

 

Feil valg av Ole å hive inn Lingard før han var klar, kan bli svært kostbart fremover. 

 

Nå får en vente å se hvor lenge de ulike er ute med skade. Håper på gode nyheter her.

 

Alt i alt fornøyd med laget i dag og synes de la ned en bra innsats. Synd det ikke ble seier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt rå arbeidsinnsats av alle på banen i dag, det må jeg si. Også av innbytterne som måtte inn.

 

Skadene og alt det bisarre som skjedde tatt i betraktning er jeg veldig godt fornøyd. Vi var nærmere å vinne kampen enn Liverpool, som ikke hadde noen særlige sjanser. Kun ett skudd på mål fra dem, i andreomgang null.

 

Veldig imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...