Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Han er kanskje den managern som minner meg mest om Ferguson, men det trenger jo ikke alltid å være løsningen. 

Hos "dem" er en (mulig) femteplass en sesong  - med LvG = full krisestemning. Hos "oss" er det fortsatt mange (naive stakkars) som støtter manageren og tror det vil gå helt greit de neste sesongene...

 

 

Og Ancelotti forøvrig, han kunne vi ha hatt. Hva tror du WengerOut?  <3 Ancelotti, verdensklasse.

Endret av Calippus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fantastisk deilig å slå City (beste laget i PL på hjemmebane før dagens kamp).

Stemmer dette virkelig? De hadde jo tapt mot West Ham, Liverpool, Spurs og Leicester før i går også? Er hjemmebane virkelig så ubetydelig i år?

 

Det er feil. Leicester beste hjemmelag på tidspunktet Bandidos-Pelle postet. Nå er det Spurs.

Jeg var upresis, det er det laget som har vunnet mest på hjemmebane. Selv etter tapet mot United.

Lenke til kommentar

Det er vel det eneste positive med van Gaal omtrent, han gir unge spillere sjansen til å spille.

- McNair

- Rashford

- Bortwick-Jackson

- Fosuh Mensah

 

Og flere med innhopp, forhåpentligvis så tar de muligheten, og jobber hardt for å få sjansen. Leste her om dagen at alle de unge må bruke U21 garderoben, for å ikke sette griller i hodet deres. Tror jeg er et smart trekk av vår stab.

 

EDIT: Bare synd at van Gaal ikke var manager når Dæhli var i klubben, tror han kunne fått sjansen da.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Alt i alt, så syns jeg spillestilen har vært positiv de siste to månedene. Hvis man ser bort ifra skuffelsen i liga og internasjonalt cup, så syns jeg ting ser mye bedre ut nå.

 

Jeg har sagt det tidligere og jeg står for det. Positiv angrepsspill er alt jeg trenger for å være fornøyd og en form for progresjon, så får vi ta det derfra. Fortsetter vi slik vi gjør nå kan godt LVG sitte. Jeg frykter dessverre at vi på nytt går inn i en negativ trend med ballinnhav som førsteprioritet og da vil jeg på nytt klore ut øynene mine og lure på hvorfor LvG enda er manager i klubben.

 

Jeg elsker den direkte fotballen vi har spilt den siste tiden og mener at det er slik i skal spille hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...