Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

"This one does not have a contract with anyone" høres det ut som han sier på slutten. Stopper ikke akkurat ryktene nå heller, men det skjønner jeg jo godt. Han koser seg nok når han ser alt tullet avisene skriver.

Her, fant et lenger klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=X_YBwkWCVtk&nohtml5=False

 

Virker som det står mellom Real Madrid, Inter og Manu. Og han selv vil være i England..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har neppe noe uoppgjort i Inter, og i Real Madrid koker det kanskje for mye, selv for Mourinho. Sitter med en følelse av at Real Madrid har høyere terskel for å gi Zidane fyken pga legendestatusen hans.

 

Som han sa tidligere, så vil han bli i England fordi han tross alt har en familie som ikke nødvendigvis setter pris på å flyttes rundt omkring på kontinentet annethvert år. 

Lenke til kommentar

Et det mulig å ansette Tuchel? Akkurat det jeg har lett etter i mange år. En totalt idiot blottet for kynisme, som gambler alt for å skåre et ekstra mål! Helt fantastisk å se hvordan Dortmund prøvde å karre seg ut av en tung situasjon med å storme framover i går.

 

Hadde de hatt Klopp, Mourinho eller Ancelotti ved roret hadde de nok vunnet kampen igår etter 0-2 / 1-3, men det er en annen historie. Enormt moro å se en trener som ofrer alt framover.

 

Jeg ønsker herved Tuchel.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor ikke Depay ikke får spille. Jo han suger til tider, men han får ikke spilt seg inn med å sitte på benken. Ellers han har han også kamper der han eier alle sammen. 

Jeg ville flyttet ned Lingard for å få litt mer fart på midtbanen. Må være tidenes tregeste midtbane. Skjønner godt hvorfor dere blir linket til midtbanespillere til sommeren.

Lenke til kommentar

Lingard har ingenting på midten å gjøre. Det blir litt som å bruke OX som sentrel midtbanespiller. Vi trenger rett og slett en ny spiller, og det plager meg enda at vi ikke prøvde oss på f.eks. Vidal. Vi trenger en god boks til boks spiller, gjerne to, som kan spille sammen med Schneiderlin. 

 

Ellers enig med Depay. Jeg sliter med å forstå hvorfor han ikke dyrkes, selv med en dårlig kamp i ny og ne. Når ting sitter for han, fungerer laget også. 

Lenke til kommentar

Synd at Villa-kampen ikke var bedre, jeg hadde håpet på en storseier som kunne gi litt selvtillit mot slutten. Forhåpentligvis tar vi Palace hjemme og vinner på Wembley - da ligger ting bedre til rette for å få en seiersrekke i PL nå på tampen. Utrolig nok kan vi fortsatt klare topp fire, Arsenal vet man aldri med og City skal ut i harde CL-kamper. Håpet er der, men da må vi heve oss.

Lenke til kommentar

Sliter litt med å se at vi skal ta maks pott på de siste kampene mens Arsenal eller City skal avgi 6 poeng.

 

E: Å tro at vi skal klare å hente igjen målforskjellen på et av de og at fire poeng holder er verre enn å tro på nissen. Det er faktisk matematisk umulig.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Må ta fem poeng mer enn City og Arsenal for å ta CL-plass. Dersom United vinner resten (som om det skjer), så må Arsenal og City sannsynligvis avgi poeng den neste uken. Arsenal skal opp mot WBA (H) og Sunderland (B). City har Newcastle (B) og Stoke (H). 

 

Dersom begge lagene taper poeng her, mens vi slår Palace, så har United bra muligheter til å sikre seg både tredje- og fjerdeplassen. City skal møte Arsenal på Etihad i nest siste runde, mens de i tillegg har tøffe bortekamper mot Swansea og Southampton. Arsenal har på sin side fire hjemmekamper mot bunnlag, pluss de to ovennevnte bortekampene. 

 

Jeg tror vi blir nummer 6, bak Liverpool. Men det er selvsagt ikke avgjort på noen som helst måte ennå.

 

United har for øvrig vært PLs tredje beste lag poengmessig siden nyttår:

1. Leicester (31 p)

2. Spurs (30 p)

3. United (26 p)

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...