Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktigste for meg mtp kampen mot City er at vi fratar City poeng for å hjelpe Leicester. Der har jeg kommet nå.

Et tap betyr enda en spiker i LVG kista. Elsker Leicester eventyret selv, men det kommer en dag i morgo (august...) når vi starter med blanke ark. 

 

Selv håper jeg vi får fire ganger pølse i brød av City, med skade på fellain som krydder. Alle monner drar.

Lenke til kommentar

Fy som jeg gleder meg til neste sesong. Det vil skje endringer uansett hva som skjer! Om det ikke blir manager, så blir det i troppen - om ikke begge to.

 

Denne sesongen er helt krise og er helt ødelagt. Heldigvis er lag som Chelsea og Liverpool enda verre, den fattigste trøsten i verden, men der hjelper litt akkurat nå. Regner med at vi ligger bak begge to når mai går mot slutten, så det er også kortvarig "glede".

 

Årets sesong er det dårligste jeg har opplevd som Manchester United fan noen gang, og jeg gleder meg stort til den er over. Klubben mangler alt, absolutt alt akkurat nå.

 

1) En sportslig leder som tar ansvar

2) En klar og tydelig filosofi

3) Taktikk, spillere og forståelse som passer til filosofien vår.

4) Prestasjoner på banen.

 

Huff, så trasig.

Lenke til kommentar

Var det ikke noen her som skrev om "noen idioter" som jublet over Liverpool-scoringer på Scotsman forrige uke, og at de nå skulle få vakter til å kaste ut alle som ikke holdt med Man Utd? Jeg var tilfeldigvis i nabolaget i kveld og stakk innom Scotsman for å se kampen. Ble kasta ut fordi jeg ropte/jubla av Coutinho sin scoring (makro-lol). 

Lenke til kommentar

Fy som jeg gleder meg til neste sesong. Det vil skje endringer uansett hva som skjer! Om det ikke blir manager, så blir det i troppen - om ikke begge to.

 

Denne sesongen er helt krise og er helt ødelagt. Heldigvis er lag som Chelsea og Liverpool enda verre, den fattigste trøsten i verden, men der hjelper litt akkurat nå. Regner med at vi ligger bak begge to når mai går mot slutten, så det er også kortvarig "glede".

 

Årets sesong er det dårligste jeg har opplevd som Manchester United fan noen gang, og jeg gleder meg stort til den er over. Klubben mangler alt, absolutt alt akkurat nå.

 

1) En sportslig leder som tar ansvar

2) En klar og tydelig filosofi

3) Taktikk, spillere og forståelse som passer til filosofien vår.

4) Prestasjoner på banen.

 

Huff, så trasig.

Gleder meg til denne tragiske sesongen er over sjæl, men med LvG ved roret blir det enda en fryktelig sesong, vet nesten om jeg ikke klarer det, blir bare deppa.

Lenke til kommentar

http://www.telegraph.co.uk/football/2016/03/18/marouane-fellaini-branded-thug-as-manchester-united-fans-vent-an/

Fellaini

 

 

Scholes

 

Scholes believes Fellaini gets away with at least 15 fouls a game and was lucky to avoid a ban for his elbow on Can."Fellaini, he does that every game," said Scholes. "He's lucky to get away with it. But Fellaini must get away with at least 15, 20 fouls a game."

 

Webb

 

Webb said: "It's one thing imposing yourself on the game, but another thing being a thug on the pitch.

"[Fellaini] can't play without throwing his elbows around. I think he should have been suspended for [the incident in the first leg] but Uefa never looked at it.

 

"We know what Fellaini's about when we're refereeing. We've seen it all throughout his career, but he seems to be getting worse and worse.

"Week in, week out, he can't get through a game without violently throwing his arm into people's faces.

"He should have been sent off, pure and simple. He gets away with it week in, week out - I think people are getting a little bit fed up of it."

 

 

 

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Var det ikke noen her som skrev om "noen idioter" som jublet over Liverpool-scoringer på Scotsman forrige uke, og at de nå skulle få vakter til å kaste ut alle som ikke holdt med Man Utd? Jeg var tilfeldigvis i nabolaget i kveld og stakk innom Scotsman for å se kampen. Ble kasta ut fordi jeg ropte/jubla av Coutinho sin scoring (makro-lol). 

 

What? Må være det dummeste jeg har hørt. Kan kanskje forstå det i England i byer der puber er dedikert til enkelte lag og det blir oppriktig bråk. Er Scotsman en kjent United-pub? Aldri vært innom der.

 

Å ikke kunne reagere på scoring er litt rart. Coutinho sin scoring var det mest interessante og beste fotballmessig som skjedde den kampen, selv om det gjerne skulle gått i det andre målet. 

Lenke til kommentar

Kan noen forklare byttene i går? Det er den største feilvurderinger jeg har sett i fotball noen gang.

 

Hvis Rojo og Varela ikke kunne spilt hele kampen burde de ikke startet!! Samtidig var det direkte hårreisende å se Schweinsteiger komme på for å ta over som midtstopper for Blind som hele tiden trakk fram.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare byttene i går? Det er den største feilvurderinger jeg har sett i fotball noen gang.

 

Hvis Rojo og Varela ikke kunne spilt hele kampen burde de ikke startet!! Samtidig var det direkte hårreisende å se Schweinsteiger komme på for å ta over som midtstopper for Blind som hele tiden trakk fram.

 

Varela spilte elendig, så det bytte kan jeg godt forstå. Rojo antar jeg ble skadet, hvis ikke er jeg enig i at det var et dumt bytte. Schweinsteiger inn for Carick syns jeg var et greit bytte. Ville veldig gjerne hatt inn Schneiderlin for Fellaini, helst fra start. Angrepstrioen syns jeg fungerte rimelig bra, og tror ikke det hadde vært noe bedre med Depay, som vel var det eneste alternativet.

 

Med andre ord: Det eneste dumme i mine øyne var å bytte ut Rojo istedenfor å bytte ut Fellaini, men antar, som sagt, at det skyldes skade.

Lenke til kommentar

Ja, klart! La oss bytte inn to forsvarsspillere og vår defensive midtbanespiller (som attpåtil tar rollen til Blind mesteparten av tiden) når vi trenger 3 mål.

 

Enig i at Varela spilte ræv, men hvorfor Darmian faen ikke starter er uforståelig! LVG har jo mistet all bakkekontakt.

 

Liverpool trengte verken mål eller noe, de trengte å stoppe oss. Byttene deres var en spiss for en spiss, en sentral midtbanespiller og en spiss for en offensiv midtbanespiller..

Lenke til kommentar

Ja, klart! La oss bytte inn to forsvarsspillere og vår defensive midtbanespiller (som attpåtil tar rollen til Blind mesteparten av tiden) når vi trenger 3 mål.

 

Enig i at Varela spilte ræv, men hvorfor Darmian faen ikke starter er uforståelig! LVG har jo mistet all bakkekontakt.

 

Liverpool trengte verken mål eller noe, de trengte å stoppe oss. Byttene deres var en spiss for en spiss, en sentral midtbanespiller og en spiss for en offensiv midtbanespiller..

 

Hvilke bytter ville du gjort da?

 

I forhold til den startellevern og benken som var (som selvfølgelig kan diskuteres, ville endret flere ting i startellevern) ville jeg gjort:

Varela -> Darmian

Carrick -> Schweinsteigher

Fellaini -> Schneiderlin

 

2/3 er bra nok for min del. Ihvertfall hvis det ene var tvangsbytte pga skade.

Eneste andre alternativet jeg ser er å bytte Depay mot Rashford/Lingard, noe jeg ikke tror hadde hjulpet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg ville sett Depay som spiss istedenfor Rashford, men det er gjerne lett å si i etterkant. Herrera for Fellaini hadde også gjort noe tror jeg, synd han ble syk.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

 

Var det ikke noen her som skrev om "noen idioter" som jublet over Liverpool-scoringer på Scotsman forrige uke, og at de nå skulle få vakter til å kaste ut alle som ikke holdt med Man Utd? Jeg var tilfeldigvis i nabolaget i kveld og stakk innom Scotsman for å se kampen. Ble kasta ut fordi jeg ropte/jubla av Coutinho sin scoring (makro-lol).

What? Må være det dummeste jeg har hørt. Kan kanskje forstå det i England i byer der puber er dedikert til enkelte lag og det blir oppriktig bråk. Er Scotsman en kjent United-pub? Aldri vært innom der.

 

Å ikke kunne reagere på scoring er litt rart. Coutinho sin scoring var det mest interessante og beste fotballmessig som skjedde den kampen, selv om det gjerne skulle gått i det andre målet.

Scotsman er United Pub.
Lenke til kommentar

Ikke noe å si på backbyttene sist, de var nødvendige dessverre. Varela viste gode initiativ offensivt, men manglet presisjon. Defensivt var han elendig og måtte ut. Valencia satte fart på høyrekanten da han kom inn og vi ble tryggere defensivt på den siden. Rojo synes jeg var ok, involvert i scoringen og burde ha scoret selv, men etterhvert var han helt sluttkjørt, evt småskadet. Å bytte backer er ikke nødvendigvis defensive bytter.

Lenke til kommentar

Valencia for Varela er defensivt. Darmian for Rojo er defensivt. Klart, hadde vi hatt Marcelo eller andre backer som er bedre offensiv enn defensivt, så ville jeg vært enig, men det har vi ikke. Hvorfor vi starter med spillerne vi gjør er en annen diskusjon, men jeg forstår ikke at vi ikke starter med vår beste back. 

 

 

Edit: uansett så er faktisk det verste at vi satt på Schweinsteger. I seg selv et greit bytte, men ikke når han måtte inn å ta over for Blind - en spiller som ikke burde spille. Helt sykt å se Schweinsteiger spille midtstopper fordi Blind fosset framover. Jeg ville heller ha Schweini framover enn Blind. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...