Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, nei! Det var tabellplasseringen jeg mente ikke var lav nok, ikke selve LVG budskapet.

 

LvG må kanskje ut av klubben. Han når ingen av forventningene som var satt før sesongen. I tillegg (og ikke minst) så virker spillerne å være lei fotball, og det er faktisk krise!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orker ikke sitte her å rante mer om managere og problemene til laget nå, så jeg velger å være optimist. Vi kan fortsatt gå videre i EL. Både United og Liverpool har vært definisjonen på ujevne denne sesongen, så jeg blir ikke akkurat overraska om vi plutselig spiller festfotball igjen og vinner hjemmekampen 3-0...

 

Eneste positive fra i dag var vel at tyskeren var tilbake, og at United til en viss grad klarte å sette et bra trykk i andreomgang. Noe vi ikke klarte mot West Brom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orker ikke sitte her å rante mer om managere og problemene til laget nå, så jeg velger å være optimist. Vi kan fortsatt gå videre i EL. Både United og Liverpool har vært definisjonen på ujevne denne sesongen, så jeg blir ikke akkurat overraska om vi plutselig spiller festfotball igjen og vinner hjemmekampen 3-0...

 

Eneste positive fra i dag var vel at tyskeren var tilbake, og at United til en viss grad klarte å sette et bra trykk i andreomgang. Noe vi ikke klarte mot West Brom. 

 

visst trykk? Liverpool var nærmere 3-4 null enn vi var redusering. Dette var på høyde med WBA. Elendig fra start til mål.

Lenke til kommentar

Trykke én pluss i forbauselse over å lese samtidig som jeg skulle scrolle på telefon.

 

Du skal få lov til å forholde deg optimistisk. Du skal få belønning i himmelen, for du blir ikke å få det av LVG og Man Utd i år.

 

Jeg vet det. Men etter å ha sett hver eneste United-kamp i 15 år så har jeg fortsatt til gode å ikke glede meg til match, eller tro at vi kan vinne. 

 

Golf: United hadde et bra trykk i 15-20 min etter pausen. Så tok Liverpool over igjen. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Nå skal jeg analysere uten å la noen følelser ta overhånd:

 

1. Deilig med Schweini tilbake.

2. Hvorfor ikke Rojo som stopper? Flere kan bekle venstreback.

3. Feillaini ikke så ille i annen omgang, en periode var han banens beste. Mye rare taklinger og burde vel kumulert fått et rødt kort.

4. Rashford-hypen snart over? Han er ung, men han er en spiss. Trives ikke så godt på vingen mot et lag som er så kjapt oppi og gir lite rom.

5. Har vi noen gang hatt en bedre keeper? Er vi kanskje vitne til verdens beste keeper? Utvilsomt.

6. Er ikke noe mer LvG out etter denne kampen. Denne kampen følger bare i mønsteret som har vært hele sesongen. Vi spiller av og til bra fotball, for det meste helt sinnsykt dårlig. Det var en av de sistnevnte i dag. Ingen overraskelser.

7. Vi er ikke gode. Vi er kanskje det 6. eller 7. beste laget i PL, så da er det ikke rart at vi får stryk av et lag som spiller bra og har høyere toppnivå enn oss (pdd).

8. Det kunne vært mye verre. Får trøste oss med det.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg analysere uten å la noen følelser ta overhånd:

 

1. Deilig med Schweini tilbake.

2. Hvorfor ikke Rojo som stopper? Flere kan bekle venstreback.

3. Feillaini ikke så ille i annen omgang, en periode var han banens beste. Mye rare taklinger og burde vel kumulert fått et rødt kort.

4. Rashford-hypen snart over? Han er ung, men han er en spiss. Trives ikke så godt på vingen mot et lag som er så kjapt oppi og gir lite rom.

5. Har vi noen gang hatt en bedre keeper? Er vi kanskje vitne til verdens beste keeper? Utvilsomt.

6. Er ikke noe mer LvG out etter denne kampen. Denne kampen følger bare i mønsteret som har vært hele sesongen. Vi spiller av og til bra fotball, for det meste helt sinnsykt dårlig. Det var en av de sistnevnte i dag. Ingen overraskelser.

7. Vi er ikke gode. Vi er kanskje det 6. eller 7. beste laget i PL, så da er det ikke rart at vi får stryk av et lag som spiller bra og har høyere toppnivå enn oss (pdd).

8. Det kunne vært mye verre. Får trøste oss med det.

 

Det kunne vært verre??? ja vi kunne vært Pool, oh wait...

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke denne kampen er så veldig annerledes enn resten av sesongen. Sammenligner vi med '99-sesongen er jeg helt enig. Sammenligner vi med andre kamper denne sesongen så er dette HELT på det jevne. Akkurat som forventet. Vi spiller elendig. Vi er en drittklubb pdd. Vi er såvidt topp 8-10 i PL, det er faktum. Denne prestasjonen er akkurat som de aller fleste kampene i år. Vi skaper ikke en dritt og vi slipper inn lette mål. Hvordan skiller denne kampen seg ut?

 

EDIT: Get real, de aller fleste kampene i år (selv de vi har tatt tre poeng i) har vært HELT SINNSYKT RÆVA. Behøver ikke å lenger tilbake enn å se de siste to kampene. Vi ble rævpult av Watford og var elendige mot West Bromwich. Hører dere hvilke klubber vi enten spiller jevnt mot eller taper for? Det er møkkaklubber. Vi er ikke bedre pdd. Vi har gode nok spillere, men vi har ikke det som trengs på det mentale planet ei heller trenermessige planet. Da er vi en klubb som ikke får resultater og ikke får trofèer.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Skiller seg ut? Den skiller seg ikke ut! Det er problemet! Er det plutselig greit å spille slik fordi vi har gjort det hele sesongen? Snakk om å senke målene.

Skal vi være fornøyde med en 5. plass neste sesong hvis vi ender på 6. plass i år? Forventer ikke å vinne PL 3 år på rad, men det ser ut til at Sir Alex tok med seg alle ambisjonene også.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke denne kampen er så veldig annerledes enn resten av sesongen. Sammenligner vi med '99-sesongen er jeg helt enig. Sammenligner vi med andre kamper denne sesongen så er dette HELT på det jevne. Akkurat som forventet. Vi spiller elendig. Vi er en drittklubb pdd. Vi er såvidt topp 8-10 i PL, det er faktum. Denne prestasjonen er akkurat som de aller fleste kampene i år. Vi skaper ikke en dritt og vi slipper inn lette mål. Hvordan skiller denne kampen seg ut?

 

EDIT: Get real, de aller fleste kampene i år (selv de vi har tatt tre poeng i) har vært HELT SINNSYKT RÆVA. Behøver ikke å lenger tilbake enn å se de siste to kampene. Vi ble rævpult av Watford og var elendige mot West Bromwich. Hører dere hvilke klubber vi enten spiller jevnt mot eller taper for? Det er møkkaklubber. Vi er ikke bedre pdd. Vi har gode nok spillere, men vi har ikke det som trengs på det mentale planet ei heller trenermessige planet. Da er vi en klubb som ikke får resultater og ikke får trofèer.

 

Dette var forvirrende jeg sier jo at det er ræva og du sier det kunne vært verre, og nå dette? jeg er klar over hvor elendig vi har vært  hele sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dette kan være vanskelig å forstå. Jeg er fornøyd med at vi bare taper 2-0 i en kamp vi burde tapt 5-0. Så enkelt er det. Vi har ikke det nivået du ønsker inne. Det er umulig. Per dags dato så kan vi ikke bedre enn dette. Vi kan ikke realistisk tro at vi skal vinne 10-0 borte mot LFC. Sånn som situasjonen er nå skal vi være glad det bare ble 2-0. Når ny trener og nytt apparat kommer i klubben - DA kan vi begynne å ha ambisjoner. Sånn som ståa er nå så handler det mest om å ikke bli ydmyket, fordi det har kommet så langt. Vi har spillere som ikke har selvtillit, vi har en spillergruppe som garantert ikke står bak manageren, det vi ser utpå matta er en gjeng som er redde for å gjøre feil og redde for å ikke adlyde LvG. Da blir det sånn som dette. Hver eneste kamp, hver eneste uke.

 

2-0 i dag er et kjemperesultat gitt kampforløpet. Det kunne vært så inderlig mye verre enn dette resultatmessig. Vi kunne ha tapt 5-0.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette laget må virkelig begynne fra bunnen av igjen. Det er ikke noe stabilitet i laget, og gnisten virker å være helt borte i laget. Manchester United virker helt knust, og jeg tror det vil ta noen år å bygge de opp igjen.  Sesongen er for min del ødelagt.

Det har kommet til den situasjonen at jeg frykter mer salg av spillere, enn håpe om noen gode signeringer til sommeren. hvor lenge vil Martial og De Gea være med på dette her?

Lenke til kommentar

Vi vil jo ha et skifte i trenerteamet! Hvorfor? Fordi ambisjonene våre ligger høyere enn hva dagens trenerteam har levert. Vet godt at vi ikke kan forvente mye om dagen, men det er derfor vi er misfornøyde. Skal vi si oss fornøyde hver gang vi taper fordi det kunne ha vært verre? Jeg skjønner ikke logikken, vi krever mer enn dette, men det blir neppe bedre før noen andre tar over. 

Kamp for kamp så kan vi ikke kreve mye, men langsiktig så er ikke dette i nærheten av godt nok. 

 

Skjønner ikke hva du mener med "Er ikke noe mer LvG out etter denne kampen.". Så du er fornøyd så lenge vi leverer til et resultat og prestasjoner som er på nivå med tidligere kamper? Altså gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dette kan være vanskelig å forstå. Jeg er fornøyd med at vi bare taper 2-0 i en kamp vi burde tapt 5-0. Så enkelt er det. Vi har ikke det nivået du ønsker inne. Det er umulig. Per dags dato så kan vi ikke bedre enn dette. Vi kan ikke realistisk tro at vi skal vinne 10-0 borte mot LFC. Sånn som situasjonen er nå skal vi være glad det bare ble 2-0. Når ny trener og nytt apparat kommer i klubben - DA kan vi begynne å ha ambisjoner. Sånn som ståa er nå så handler det mest om å ikke bli ydmyket, fordi det har kommet så langt. Vi har spillere som ikke har selvtillit, vi har en spillergruppe som garantert ikke står bak manageren, det vi ser utpå matta er en gjeng som er redde for å gjøre feil og redde for å ikke adlyde LvG. Da blir det sånn som dette. Hver eneste kamp, hver eneste uke.

 

2-0 i dag er et kjemperesultat gitt kampforløpet. Det kunne vært så inderlig mye verre enn dette resultatmessig. Vi kunne ha tapt 5-0.

 

De er jeg med:p og du har jo rett i mye av det du skriver, trodde først du var en av de naive supporterne som tror dette snur.

Lenke til kommentar

Vi vil jo ha et skifte i trenerteamet! Hvorfor? Fordi ambisjonene våre ligger høyere enn hva dagens trenerteam har levert. Vet godt at vi ikke kan forvente mye om dagen, men det er derfor vi er misfornøyde. Skal vi si oss fornøyde hver gang vi taper fordi det kunne ha vært verre? Jeg skjønner ikke logikken, vi krever mer enn dette, men det blir neppe bedre før noen andre tar over. 

Kamp for kamp så kan vi ikke kreve mye, men langsiktig så er ikke dette i nærheten av godt nok. 

 

Skjønner ikke hva du mener med "Er ikke noe mer LvG out etter denne kampen.". Så du er fornøyd så lenge vi leverer til et resultat og prestasjoner som er på nivå med tidligere kamper? Altså gjennomsnittlig.

 

(Tenkt scenario, se bortifra virkelige priser. Du er adm. dir i et oljeselskap):

Oljeprisen synker over tid fra 80 dollar fatet til 30 dollar fatet. Nå har den stabilisert seg på det prisnivået. Hvis den stiger til 50 dollar, er du fornøyd? Svaret er ja. I dag tidlig lå oljeprisen per fat på 30 dollar. Etter kampen i dag sto den på 30 dollar. Ingenting er endret. Dette kom ikke som noe sjokk grunnet dårlige økonomiske tider.

 

Uten at jeg skal ta for mange økonomiske teorier for deg om hvordan man løser vanskelig situasjoner (i økonomi og for øvrig) som dette, så handler det i bunn og grunn om å restrukturere og finne nye måter å effektivt drive næring på. Selv om adm. dir skulle ønske at oljeprisen var 80 dollar (for å være noe relevant; få United tilbake i toppen) så må det tas avgjørelser for å endre lønnsomheten i bedriften. Da kan man smått få noe av lønnsomheten tilbake ved å gjøre tiltak (fjerne mindre lønnsomme plattformer, sparke folk, reforhandle avtaler).

 

Poenget mitt er: Vi skal være FORBANNA GLAD bare denne klubben gjør PITTEBITTEFAENSSMÅ museskritt. Vi KAN IKKE tro at vi kan forvandle gråstein til gull. Sånn som økonomien er nå, så er det ikke sannsynlig at oljeprisen blir 80 dollar, ei heller at United vinner seriegull. Når situasjonen er som den er, så er alt UNDER forventning veldig kjipt. Alle som har sett United i år kan aldri ha trodd at vi skulle vinne mot LFC i dag. Ting var som forventet. Jeg våkner ikke i morgen og tror at vi vinner europaligaen eller serien, uansett hvilke ambisjonsnivåer du mener denne klubben måtte ha. Ambisjonsnivået til denne klubben må være å ta skritt for skritt nærmere toppen.

 

Sånn som ståa er nå; 2-0 borte mot LFC gitt dagens hendelsesforløp: FANTASTISK. Vi kunne ha tapt 5-0 og 0 % sjanse etter dagens kamp, grunnet resultatet har vi kanskje 10 % sjanse. Er ikke noe mer LvG out enn før dagens kamp, det som ble levert i dag var helt på det jevne for dette Unitedlaget pdd. Jeg har ønsket ham vekk i lang tid, dette er akkurat som forventet fra LvGs mannskap. Resultatmessig kunne det vært mye, mye, mye verre.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...