Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å få tak i Raven Lord mounten, ingen drop så langt, og prøvd på det hver dag i en mnd snart.

Men med 1,7% drop er det ikke så lett.

Prøver igjen i morgen.

Kun for druids! :)

 

Jeg fikk den røde mounten i AQ forleden dag, fant ut at jeg var ganske nær exalted, så jeg tok de bossene jeg kan ta som balance druid - alle unntatt oozeklumpen, Twins og The Eye.

Lenke til kommentar

Jo, alle kan bruke den, men den hadde for en stund siden relasjon til Swift Flight Form for druids. Nå kreves det ikke lenger en druid for å summone Anzu, men det er jo soleklart at det kun er druids som fortjener en slik mount. På lik linje med at locks, palas og DKs har sine mounts så er dette å anse som en mount for druids.

Lenke til kommentar

Kun for druids! :)

 

Jeg fikk den røde mounten i AQ forleden dag, fant ut at jeg var ganske nær exalted, så jeg tok de bossene jeg kan ta som balance druid - alle unntatt oozeklumpen, Twins og The Eye.

 

Både twins of C'thun skal gå greit som balance druid

Twins er trenger du vel 25-30K dps, for å drepe C'thun må du kite Ouro til bossen og drepe han gjennom 90% damage debuffen (tar vel ca 1 time)

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Travel form er ikke så veldig nyttig, men jo, flight form er jo stas og har en hel haug med fordeler i forhold til andre mounts. Alle typer gathering, lett å stikke av fra/følge etter noen. Likevel, med stor lidenskap for druids og dermed "litt" partisk, Raven Lord skulle vært druid only.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...