Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Er det noen som anbefaler en pvp server, gjerne med litt high pop så det er mulig å treffe alliance ute i skogen? Gått lei serveren jeg er på, mest pga min gamle guild som har mer eller mindre blitt oppløst og så lengter jeg tilbake til en pvp server for MoP. (Litt for gode minner fra vanilla Burning Blade kanskje)

 

+ for eventuelle norske guilds/communities eller noen litt mer "voksne" social guilds. Har ikke spilt hardcore på noen år men tar da noen bosser innimellom rbgs/bgs/pvp

 

Auchindoun er en bra realm. Mye av alt du vil ønske :)

Endret av Snuzk1
Lenke til kommentar

Jeg har lett etter en norsk guild selv i det siste på en aktiv pvp server. Har kommet over 3 servere: Stormreaver, The Maelstrom og Darksorrow. Er i prosess med å sjekke mer hva som skjer på disse serverne og håper å komme i kontakt med en av guild lederne i de hel norske guildene som er på disse serverne.

 

Er det noen andre her som har erfaring med disse serverne ?

Lenke til kommentar

Sjekket ut Auchindoun men alliance/horde ratioen så veldig ubalansert ut, stemmer det eller?

 

Ellers virket Ragnaros og Ravencrest mest interessant med tanke på faction balance(sugen på wpvp i MoP), noen som har erfaringer med disse realmene?

Nå vet jeg ikke hvilket faction du tenker på, men ally/horde ratioen på Ragnaros er fin. Spiller der selv.

Dog er det ikke mange PvP guilds på Horde. Men en del av de på alliance. Har chars på begge sider og det er morsomst på alliance :)

Lenke til kommentar

Hva skal du med helnorsk guilds? Så langt jeg har erfart er de fulle av kids og apekatter uten peiling.

Hadde vært morsomt å spilt i en norsk guild under forutsetningen at det ikke er bare emo kids i guilden selvklart. En voksen norsk aktiv raiding guild på en pvp server frister. Men så er det å finne en slik guild da

Lenke til kommentar

Hva skal du med helnorsk guilds? Så langt jeg har erfart er de fulle av kids og apekatter uten peiling.

Hadde vært morsomt å spilt i en norsk guild under forutsetningen at det ikke er bare emo kids i guilden selvklart. En voksen norsk aktiv raiding guild på en pvp server frister. Men så er det å finne en slik guild da

 

Er nok svært mange hel-norske guilds der ute, og jeg er personlig offiser i et av dem. Problemet er at i de stabile og voksne hel-norske guilds blir det skjelden plasser ledig, og derfor skjelden reklamert. Vi er 12 stk. i raide gruppen nå(hvorav 10-12 alltid melder seg på raidene i forkant), og vi raider 2 ganger i uken i 4 timer. Vi er ikke et progress fokusert guild, men mer et guild som skal gjøre det mulig å kombinere jobb, dame og fritid med raiding i WoW. Vi har nok en gjennomsnittsalder i guilden rundt 25, og inviterer ikke folk som er yngre en 18 i de fleste tilfeller. Vi tok 8/8 HC i går, noe som ikke akkurat er world class progress, men vi tar i hvertfall alt content selv om vi har begrenset raidetid.

 

Augmented Reality - Twisting Nether (ar-wow.com siden er ikke særlig aktiv siden vi har gått over til facebook gruppe for kommunikasjon)

Lenke til kommentar

Hva skal du med helnorsk guilds? Så langt jeg har erfart er de fulle av kids og apekatter uten peiling.

Hadde vært morsomt å spilt i en norsk guild under forutsetningen at det ikke er bare emo kids i guilden selvklart. En voksen norsk aktiv raiding guild på en pvp server frister. Men så er det å finne en slik guild da

 

Er nok svært mange hel-norske guilds der ute, og jeg er personlig offiser i et av dem. Problemet er at i de stabile og voksne hel-norske guilds blir det skjelden plasser ledig, og derfor skjelden reklamert. Vi er 12 stk. i raide gruppen nå(hvorav 10-12 alltid melder seg på raidene i forkant), og vi raider 2 ganger i uken i 4 timer. Vi er ikke et progress fokusert guild, men mer et guild som skal gjøre det mulig å kombinere jobb, dame og fritid med raiding i WoW. Vi har nok en gjennomsnittsalder i guilden rundt 25, og inviterer ikke folk som er yngre en 18 i de fleste tilfeller. Vi tok 8/8 HC i går, noe som ikke akkurat er world class progress, men vi tar i hvertfall alt content selv om vi har begrenset raidetid.

 

Augmented Reality - Twisting Nether (ar-wow.com siden er ikke særlig aktiv siden vi har gått over til facebook gruppe for kommunikasjon)

 

Leiter for tiden etter en ny guild, lurer på om jeg kunne ha fått en invite til guilden for sjekke stemningen? :0)

26 år, litt over gjennomsnittelig god melee/tank (DK). Tenker på raiding mest fram mot MoP da.

Lenke til kommentar

@AndersKarlsen og Sexylubb1:

Hvis en av dere kunne tenkt seg et nytt voksent medlem så send meg en pm her så kan vi snakke sammen mer i spillet :-)

 

Litt informasjon om meg skal dere få. I min signatur så ser dere de characters som jeg bruker primært. Når det gjelder raiding, så raider jeg som prot paladin eller resto shaman om dagen. Har raidet som warlock også før, men har ikke brukt han på lenge da warlocks ikke er så bra om dagen i DS og jeg trives bedre som prot paladin (morsomt med resto shaman også selvklart).

 

Er ingen unge lengre da jeg er 39 år nå. Har raidet high end progression før i wotlk, men har ikke tid til det nå lengre. Har vært raid leader og guild leader og vet således hva som kan forventes av en raider.

 

Har et par characters som jeg bruker primært til PvP (ekstremt glad i min rogue), så hvis dere også ser litt på rated BG's så hadde det vært noe jeg kunne ha vært interessert i.

 

Er klar over at det er mange guilds som har så og si full roster nå, men det går bra så lenge som man rullerer litt på hvem som får raide.

Lenke til kommentar

Da endte jeg tilslutt på Ragnaros(PvP). Etterhvert ble det klart at dette var serveren med den mest balanserte populasjonen. Gira på world pvp så forkastet i grunn alle andre servere med 70/30 og høyere, var egentlig bare Ragnaros og Ravencrest igjen hvor Ravencrest har et større high-end community men med køer etter patcher fant jeg ut.

 

Uansett så tenkte jeg å si at hvis det er noen som er ute etter en ny server og ikke krever et pvp community på X over 2.2k eller rbgs i trade som er over 2k(quakenet er til for det) så virker Ragnaros bra. Alliance er høyere rated enn horde tror jeg for øyeblikket.

 

For den som eventuelt er her eller transferer har jeg en guild på horde siden. Sosial og pvp orientert er vel planen etterhvert. Håper world pvp virkelig kommer tilbake med alt de implementerer i MoP, world bosses istedet for TB/WG, quests og soner på tvers av servere burde få folk rundtom.

Ikke tenkt å ha en strengt norsk guild, men kommer heller ikke til å spamme trade etter folk for å levele guilden og ha så mange online til enhver tid.

 

Bare å spørre/sende en melding hvis noen lurer på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...