Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cata ødela mange klasser synes jeg,

 

Enig der. synes spesielt paladins ble ganske ... vel ... rævkjørt med holy power greiene, funket relativt dårlig,

Retri gikk det verst utover, klassen var tilnærmet uspillbar og er fortsatt temmelig dodgy.

Samme med druid. Balance funker greit, healing... jeg savner permanent tree form, det var det som var healing druid mener jeg. Og det med å måtte poppe tree form når det trengs... Det blir litt fucked synes jeg, greit det er kjekt med ekstra healing, men de fleste andre healere har jenv og stødig healing, druids har til og med HoTs, de er enda jevnere, permanent tree form og jevn healing med rene heals og HoT var mye bedre synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg også syns det er litt merkelig at man er så negative til WotLK. Ulduar var jo en suksess historie og er av mange ansett som den beste raid opplevelsen til dags dato.

Selv elsket jeg Ulduar og alt det nye som det stedet hadde med seg. Alle disse unike og spennende hard mode som man kunne unlocke på forskjellige måter

Syns det fremdeles er morsomt å reise tilbake dit.

 

Det mest negative som kom i de 2 siste expansions for meg er at Blizzard satt opp threat for tanks slik at threat managment ble overflødig.

At paladins fikk holy power var helt greit da vår rotasjon var ekstremt kjedelig. Nå fikk vi iallefall inn noe som gjorde at vi måtte ta et valg selv, bare se på protadins. Skulle vi bruke våre 3 holy power til Word of Glory, Shield of Righteous eller Inquisition. Alle 3 var bra til forskjellige formål

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har brukt mindre og mindre tid på WoW for hver expansion som har kommet.

Fikk egentlig nok av Cataclysm når jeg Beta-testet det, spesielt pga. de ødela paladin.

Lenke til kommentar

Ulduar var det eneste lyspunktet i WotLK. Skjønner ikke hvorfor de introduserte den beste måten å aktivere HC-mode, for så å skifte den til noe dårligere neste raid, og beholde det. Tabbe.

 

Det beste raidet var Sunwell.

Enig, vil med det samme si at det morsomste var Kharazan i TBC...

 

Har mange kvelder med lols, øl, KZ og ventrilo... :)

Lenke til kommentar

Nå er det forskjell på subjektiv og objektiv oppfatning av hva som er beste raid instance, da. Jeg har hatt bedre opplevelser enn i Ulduar, men jeg mener fortsatt det er den best lagede instancen. Utenom førstebossen da. Den var en stor bugfest.

AQ var stilig, synd de fjerna dem :/

Lenke til kommentar

Jeg synes alt var mer magisk når man ikke var like god/alt var like lett som idag. Første gang jeg spilte minecraft, skjønte ikke en dritt, første jeg gjorde var å drepe kompisen min. Lovende start... idag er det eneste som gir meg glede avanserte redstone og piston-maskiner og saker.

 

Det er vel det samme i WoW, dessverre. Trodde Cata skulle gjøre alt litt vanskeligere, som å få gear. Hallais, du kan dinge 85 å få epics samme dag. I vanilla raida folk med grønt gear. Kanskje mangelen heller står i entrylevel raids, de er for høgt lagt opp, så du MÅ få bedre gear i HC for å gå raidene.

 

Jeg hadde heller sett at det var normal dungeon (450 ilvl), heroic dungeon (465), entry level raid (473), så begynner man på skikkelige raid. Så raids er umulige å komme seg inn i rett fra HC, man må få skikkelig gear via et entry level raid med dårligere gear, som LFR, bare at det faktisk er et separat raid til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...