Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, har et InWin 909 kabinett med glasspaneler på begge sider. Legger ved min post jeg hadde tidligere i tråden 

 

 

Da har jeg omsider fått PCen sammen og opp å kjøre, støtte og på en del problemer  når det skulle koblest opp, grunnet plasseringen av PSUen ble både CPU strøm og PCI-E strøm kablenne for korte, samt 4 pins kablen til viftenne på den bakerste radiatoren, ble litt ghetto mod en periode, men har nå fått det til greit takket være kjapp respons og levering fra Digital Impuls og Komplett  :)

 

Slik ble det endelige resultatet:

 

22246779180_6a13e216a9_k.jpg

 

22247025158_15a32dc5b8_k.jpg

 

Ble selv svært fornøyd med hvor "kompakt" det ble seendes ut på og rundt hovedkortet samt jeg følte jeg fikk til slange routingen san noenlunde. Ganske fornøyd for å være min første fullverdige custom vannloop build  :)

 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er noen år siden jeg bygde denne maskinen, cirka 2009 tror jeg. Nå syns jeg endelig det var på tide å ta i et tak å oppgradere litt! Gikk fra en Phenom x4 955/GTX 670 til i5 6700k/GTX 1070. Jeg DOBLET scoren i 3dmark 11. :D

 

*snip*

En skikkelig "ulv i fåreklær"! Liker det :D

 

Om noen her har laget deres eget kabinett, hva gjorde dere med av/på-knappen? Kjøpte en løs, hvor?

 

Har laget et par kabinetter oppgjennom tiden. Bryterne har jeg kjøpt litt over alt (ebay, elfa, datakjeden)

 

Du kan stort sett bruke hvilken som helst on/off bryter, men helst en med "impuls" funksjon (slik at knappen spretter tilbake etter et trykk, altså gir en puls)

 

https://www.techbay.no/category.html/brytere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...