Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

skjønner IKKE hvorfor bildene kom sidelengs men.

Du tok dem sikkert med kamerate sidelengs i forhold til hvordan det er lagd. Så brukte telefonen en sensor til å vite at du hadde rotert telefonen, og la med denne infoen som meta-data i bildet. De fleste programmer ignorere imidlertid dette. Når jeg åpner bildet i windows photo viewer, så kommer det riktig vei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

skjønner IKKE hvorfor bildene kom sidelengs men.

Du tok dem sikkert med kamerate sidelengs i forhold til hvordan det er lagd. Så brukte telefonen en sensor til å vite at du hadde rotert telefonen, og la med denne infoen som meta-data i bildet. De fleste programmer ignorere imidlertid dette. Når jeg åpner bildet i windows photo viewer, så kommer det riktig vei.

 

 

neida. jeg er alltid veldig nøye med hvordan jeg tar bildene mine :O. OG de er helt normale her på pcen min :p så fort de kom inn her de ble snudd på. hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har noen anbefalinger av et hvit kabinett? Ser etter et som er fint, "silent", ikke big tower helst midi, ikke for dyrt, helst under 1000kr, god airflow :)?

 

https://www.komplett.no/product/824760/datautstyr/kabinetterbarebone/midi-tower/nzxt-s340-midi-tower-hvit#

 

​jeg har bygd i det før. å FY for en glede.. latterlig god luft flyt å rett holde ryddig, så du føler deg ganske godt med deg selv når bygget er ferdig :D jeg skal absolutt bygge i det kabinettet igjen en gang i tiden!

 

https://www.komplett.no/product/876463/datautstyr/kabinetterbarebone/midi-tower/phanteks-eclipse-p400s#

eller syns jeg det er utrolig pent. men vet ikke med plassen i den.. tror den er litt tight.. :p

Lenke til kommentar

jeg hadde det phanteks kabinettet hjemme i fjor, og det lider litt av det som de fleste kabinettene til under tusenlappen lider av, dvs det føles litt billig ut. for meg så virker det som grensa for kvalitet ligger på ca 1000kr. jeg sendte det i retur på angrefristen da det viste seg at det måtte bestilles ekstrautstyr fra utlandet dersom jeg ønska flere harddiskplasser, som komplett oppgir at det har.

 

og siden jeg skulle skru inn 7 disker så ble det ikke noe av. gikk for et fractal design s5 i svart istede.

 

utseende på phanteks er helt ok da, var derfor jeg valgte det først, desverre ble jeg da litt skuffa over kvalitetten og det faktum at det hadde færre diskplasser enn oppgitt uten extrautstyr, som garantert hadde økt prisen til godt over 1000 lappen totalt.

Lenke til kommentar

Stilig, men et par ting jeg ikke liker:

 

Slange som krysser reservoir.

Slangen mellom grafikkort er off set på grunn av valg av fittings.

Ledningsfargen krasjer fullstendig med byggets tema.

 

Det er mye potensiale for å få ting en del bedre. Hva med å prøve rigid tubing og kanskje noen lekre backplates til grafikkortene dine?

Endelig godt gjennom tråden her igjen og så svaret ditt først nå.

 

Jeg hadde to ulike kort i maskinen. GTX 680 for folding og GTX 980Ti for gaming. I mellomtiden mellom de korta valgte EK å endre en del på GPU blokkene sine så det ble det et offset der som jeg ikke kunne komme bort ifra uansett valg av fittings. Trodde kanskje 2x8pins vs 2x6 pins ga en pekepinn på dette, samtidig som det nederste kortets plassering umuligjør SLI. 

 

 

 

Trodde mitt kabinett var jalla... helt til jeg så dette her.

 

Men seriøst. Få vekk den viftå som henger og slenger i tråd.

 

Den er der nok for en grunn. Tipper varm VRM til cpu :D

 

Varm nok til at jeg kunne brenne meg nesten. Må ha ligget over godt over 80C. 

 

Skulle gjerne ha vist nyere bilder av riggen, men mobilkameraet er nedstøvet (under linsa, jeg er så flink ;) ) så de bildene er bortkastet å laste opp =(

 

Det har vært gøy og frustrerende å jobbe med LD V-8. Merker jeg nå har lyst på lillebroren V-7 for en rig med enkelt skjermkort, Ryzen eller arvtakeren til BW-e, muligens M.2 disk og ellers SSD for lagringsplass. 

Lenke til kommentar

Bedre kabinett får du vel ikke?

 

 

 

Jeg hadde originalt en eske ifra CDON som var kuttet opp med luftinntak med filter osv, men det ble berre lettere å legge maskinen oppå en ny eske da jeg hele tiden bytter og tester andre deler. PCn får lett plass i en "manpurse" e.l., går fint med i håndbagasjen på fly, får også plass i hanskerommet på bilen.

 

Tror jeg har 2x16gb DDR4, Intel Xeon E3-1275 og 1050ti low profile ifra msi i ett Asus z170i hovedkort atm.

jfMBQtd.jpg

 

Endret av Noxz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...