Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Et par bilder av mitt Phanteks Enthoo Evolv Glass med Phanteks LED (multicolor).

 

Legger ved en link til en video jeg har laget av lysene.

Er det ikkje fryktelig irriterende med det lyset når du sitter med datamaskinen?

Skrur vanligvis kabinettlyset av når maskinen er i bruk, men kjekt å ha av og til. Særlig når maskinen vises fram. Hvor distraherende lyset er mens maskinen er i bruk avhenger for øvrig av hvor lyst det er ellers i rommet. Plager meg ikke nevneverdig når rommet er lyst (noe det vanligvis er).

Lenke til kommentar

Blir det ikkje mindre sjenerende med led-strip i f.eks topp slik at du ikkje får lys direkte mot deg?

 

Heftig kabinett btw! Får mitt Phanteks Enthoo Pro til å se ut som ein gammel boks..

 

Det er absolutt noe jeg har vurdert, men pga en skjøteledning til LED stripe nr. 2 på andre siden av kabinettet ble dette den kosmetisk beste løsningen. Som sagt er det er likevel ikke et problem ettersom jeg stort sett har lysene avskrudd når maskinen er i bruk. Kan hende maskinen blir plassert under pulten etterhvert, men må stå på pallplass når den fremdeles er såpass ny, hehe.

 

 

Røsk av klisterlappene på PSU og SSD?

 

Slo av LED i mitt. Epic fail å sette lys på fingermerker og støv  :p

 

Sliter jeg ikke med fingermerker, men kan tenke meg at støv blir synlig etterhvert (selv om jeg ikke kan legge merke til dette enda). Pleier å fjerne støv fra mine maskiner et par ganger i året, men får se hvor kjapt jeg blir plaget av støv i denne. Det meste blir helt klart mer synlig her.

 

__

 

Legger til et lite bilde til av hvordan lysene fremstår i vanlig dagslys. 

post-314147-0-83629100-1473676226_thumb.jpg

Endret av Taldust
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 Pen build og oppsett! :) men er det noen grunn til at du kjører 2400(!) watt ut til det oppsette der? Har selv en singel AX1200 til min Dual Titan X 5960X build uten at den starter å svette av den grunn. Ikke at det er noe galt i å grosalt overdimensjonere, slikt liker vi, er bare nysgjerrig.  

 

Takk  :)

 

Før da jeg kjørte Quad 7970. Så dro jeg 1500watt + fra veggen med 1 ax 1200. Jeg kjøpte da en til pga trengte litt mere, men ville ha samme psu. Funker som bare det. Hadde også lyst til og prøve dual psu adapter. Blir nok nytt oppsett da neste gen intel cpu kommer. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok også ett 1080 til  :)

Endret av boarderxtrem
Lenke til kommentar

 Pen build og oppsett! :) men er det noen grunn til at du kjører 2400(!) watt ut til det oppsette der? Har selv en singel AX1200 til min Dual Titan X 5960X build uten at den starter å svette av den grunn. Ikke at det er noe galt i å grosalt overdimensjonere, slikt liker vi, er bare nysgjerrig.  

 

Er nok den samme grunnes om meg, Har 2x psu fra et par generasjoner tilbake. Altså før Maxwell. Dermed har jeg 2x 1300w i den ene pc'n og 2x 1200w i den andre. Totalt overkill med pascal iallefall :D For Maxwell også for den saks skyld :p

 

Det var 2x 780 classified og 780ti classified som gjorde at maskinen trakk 1700w fra veggen under bechmarking.

 

3930k @ 5.2ghz trakk litt watt det også.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Pen build og oppsett! :) men er det noen grunn til at du kjører 2400(!) watt ut til det oppsette der? Har selv en singel AX1200 til min Dual Titan X 5960X build uten at den starter å svette av den grunn. Ikke at det er noe galt i å grosalt overdimensjonere, slikt liker vi, er bare nysgjerrig.  

 

Er nok den samme grunnes om meg, Har 2x psu fra et par generasjoner tilbake. Altså før Maxwell. Dermed har jeg 2x 1300w i den ene pc'n og 2x 1200w i den andre. Totalt overkill med pascal iallefall :D For Maxwell også for den saks skyld :p

 

Vi liker overkill hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...