Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To fotgjengeroverganger, to nestenpåkjørsler. Bilister har ikke lov å kjøre på rødt og ikke var det snakk om taxigult(!) heller.

Så var det syklisten som ikke gidder å bremse og jeg ble nødt til å hoppe unna. Skal begynne å gå med pinne og hammer snart. Hammeren til speilene og kjeppen til eikene. :dremel:

 

Og bilen min nekter å starte ... Tror i det minste jeg har lokalisert problemet, så jeg slippe å skubbe den i gang. Har ikke muskler til å skubbe nesten to tonn.

Lenke til kommentar

Ble i dag forbikjørt av en middelaldrende dame i det jeg på sykkel skal til å foreta en venstresving i et kryss - dette på tross av at jeg viste med tydelig håndsignal at jeg skulle svinge. Jævelig glad jeg husket på å sjekke om det kom noen bakfra.

Uten klovnedrakten og -parykken (?) er du vel bortimot usynlig, tipper jeg.

 

edit: :wee:

Endret av nebrewfoz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heiv meg på elbilbølgja og hatt bilen i ei halv veke no. I dag kom eg ut til at ein annan elbileigar hadde dregi ut leidningen min og sett i sin eigen i staden... Bilen min var fulladd, men det er skilnad på å kveile opp leidningen min og leggje han borte ved bilen og å berre slengje han på asfalten. Folkeskikk!

Endret av Alecs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ble i dag forbikjørt av en middelaldrende dame i det jeg på sykkel skal til å foreta en venstresving i et kryss - dette på tross av at jeg viste med tydelig håndsignal at jeg skulle svinge. Jævelig glad jeg husket på å sjekke om det kom noen bakfra.

 

Uten klovnedrakten og -parykken (?) er du vel bortimot usynlig, tipper jeg.:
Hadde hun ikke sett ham hadde hun vel kjørt over ham, ikke kjørt rundt på utsiden.

 

Jeg har selv opplevd dette et par ganger. Vedkommende bilister krysser gullinja for å komme seg forbi en relativt rask syklist som tydelig viser svingetegn i god tid ved å rette ut venstrearma. Ingen har det sååå jævlig travelt ... (bortsett fra de med blålys og sirener).

Lenke til kommentar

Heiv meg på elbilbølgja og hatt bilen i ei halv veke no. I dag kom eg ut til at ein annan elbileigar hadde dregi ut leidningen min og sett i sin eigen i staden... Bilen min var fulladd, men det er skilnad på å kveile opp leidningen min og leggje han borte ved bilen og å berre slengje han på asfalten. Folkeskikk!

Vet du hvilken bil vedkommende eier, er vel det på sin plass å gjengjelde tjenesten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heiv meg på elbilbølgja og hatt bilen i ei halv veke no. I dag kom eg ut til at ein annan elbileigar hadde dregi ut leidningen min og sett i sin eigen i staden... Bilen min var fulladd, men det er skilnad på å kveile opp leidningen min og leggje han borte ved bilen og å berre slengje han på asfalten. Folkeskikk!

Hvorfor sto bilen din tilkoblet ett ladepunkt dersom den var fullladet? Kjipt for andre om det er få punkter på deling. Godt mulig at vedkommende tenkte det samme om deg. "Oppta ett ladepunkt hele dagen uten å slippe andre til mens de selv er på jobb. Folkeskikk!"

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...